Járműmérnöki innováció kiteljesedése a 88. Genfi Autószalonon

Jó volt látni, hogy Genf még mindig megpróbálja azt a tőle elvárt nívót képviselni, melyet az autóstársadalom joggal el is vár tőle, bár az autószalonok jelentősége és értéke az elmúlt évek alatt kis mértékben csökkent. A sikerhez nem kell más, minthogy az innováció és a mérnöki kreativitás optimálisan társuljon, és így a gépjárműmárka-tulajdonosok ehhez tudják igazítani a jövőképüket, illetve a fejlesztési stratégiákat. A verseny, a globalizáció velejárója az is, hogy egyes jól ismert márkák – mint például az OPEL – mely lehet az új tulajdonosnak, a francia PSA-konszernnek a döntése, nem jelentek meg. A PSA többi márkája a teljes palettát felvonultatva képviseltette magát. Ezzel szemben a VOLVO az XC40-nel, a 2018-as év autója címmel felvértezve, az elektromos és hibrid prémium területre betörésként, önálló márkaként hozta el a POLESTAR-t.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője