Járműmérnöki innováció kiteljesedése a 88. Genfi Autószalonon

Jó volt látni, hogy Genf még mindig megpróbálja azt a tőle elvárt nívót képviselni, melyet az autóstársadalom joggal el is vár tőle, bár az autószalonok jelentősége és értéke az elmúlt évek alatt kis mértékben csökkent. A sikerhez nem kell más, minthogy az innováció és a mérnöki kreativitás optimálisan társuljon, és így a gépjárműmárka-tulajdonosok ehhez tudják igazítani a jövőképüket, illetve a fejlesztési stratégiákat. A verseny, a globalizáció velejárója az is, hogy egyes jól ismert márkák – mint például az OPEL – mely lehet az új tulajdonosnak, a francia PSA-konszernnek a döntése, nem jelentek meg. A PSA többi márkája a teljes palettát felvonultatva képviseltette magát. Ezzel szemben a VOLVO az XC40-nel, a 2018-as év autója címmel felvértezve, az elektromos és hibrid prémium területre betörésként, önálló márkaként hozta el a POLESTAR-t. 

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.