Új! Bosch Műszaki Hotline
Széles körű szaktudás minden javítási problémára
Az autómárkák és modelljeik rohamosan növekvő száma következményeképpen a javítóműhelyek mindennapi gyakorlatában újabb és újabb problémák merülnek fel. Ráadásként ezeknél az eseteknél a gyorsaság is igen fontos tényezővé vált, hiszen az ügyfél a lehető legrövidebb időn belül megoldást vár. Ezen kihívásokhoz a Bosch hatékony segítséget kínál, hiszen idén 2011. február 14-én indította el Műszaki Hotline szolgáltatását.
A Technikai Tudásbázis és Telefonos Műszaki Hotline a járműtechnológia területén vezető pozíciót betöltő Bosch hatalmas ismeretanyagához, illetve a szervizek támogatása terén gyűjtött évtizedes tapasztalatához kínál közvetlen hozzáférést.
A legkorszerűbb diagnosztikai felszerelések és az ESI[tronic] szoftver együttes alkalmazásával a szakemberek hatékonyan és igen rövid idő alatt képesek – járműmodelltől függetlenül – a hiba pontos meghatározására. Kérdés esetén a Bosch szaktudása az interneten folyamatosan a szervizek rendelkezésére áll, és szükség esetén a nap 24 órájában, késedelem nélkül vehetik igénybe az online szakmai segítséget is.
A különösen speciális Technikai Tudásbázisban mindeddig nem szereplő meghibásodások esetére az információs kártya (Ticket) biztosít egyszerű és gyors megoldást. A feltett kérdésre telefonon, e-mailen, faxon vagy közvetlenül a TTS rendszeren át érkezik válasz. Miután megtalálták a hibára a megoldást, ezt a javítási módot a Technikai Tudásbázisban regisztrálják, így elérhetővé válik minden felhasználó számára. Tehát így minden előfizető hozzáfér ezen javítási megoldások teljes tárházához.
Amennyiben a problémát az adatbázis segítségével sem sikerült megoldani, a személyes kapcsolat a legcélravezetőbb. A Bosch Telefonos Műszaki Hotline révén a szervizek nagy tapasztalattal rendelkező szakemberekkel folytathatnak közvetlen konzultációt, gyors és specifikus segítséget kapva. A Telefonos Műszaki Hotline így időt és költséget kímélő megoldást kínál a mindennapos műhelygyakorlatban felmerülő javítási problémákra.
A Műszaki Hotline előnyei
A hotline egyes változatai egy tekintetben megegyeznek: alkalmazásuk kifizetődő és jelentősen megkönnyítik a műhely munkáját.
– Időmegtakarítás: egyszerűbb és gyorsabb hibafeltárás és javítás.
– A szervizvezető munkájának jelentős könnyítése: nem vonja el a figyelmet más fontos feladatoktól.
– Költségmegtakarítás: a műhely dolgozói és a berendezések felesleges igénybevételének hatékony megelőzése.
– Ügyfélelégedettség: pontosan betartott határidők, kedvező árfekvésű diagnosztikai és javítási szolgáltatások.
– Elégedett dolgozók: sikerélmények és motiváció a gyors és szakszerű munka nyomán.
Amennyiben Ön írásban vagy telefonon keresztül veszi fel a kapcsolatot a Telefonos Műszaki Hotline-nal, kérjük készítse elő a következő információkat a könnyebb és gyorsabb ügyintézés céljából:
– ESI[tronic] C ügyfélszám,
– a gépjármű jellemzői (típus, gyártási dátum (év, hónap), motorkód stb.),
– a probléma részletes leírása.
A Műszaki Hotline elérhetőségei
Telefon: 06-90/180-280 (120 Ft+áfa /perc), hétfő–péntek: 08.00–17.00
Fax: 06-1/431-3898. E-mail: muszakihotline@hu.bosch.com
TTS (Trouble Ticket System): www.bosch- tts-new.de