Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. december | Olvasson bele!

VDO Diesel márkaszerviz

A Diesel Center 2003. Kft. mint a HARTRIDGE LTD, a DELPHI Diesel Aftermarket és a CONTINENTAL Trading GmbH dízel hivatalos magyarországi képviselete örömmel tájékoztatjuk az Autótechnika olvasóit, hogy a Diesel Center 2003 Kft. segítségével Magyarországon már a 2. hivatalos VDO Diesel márkaszerviz működik.

A Filep Diesel Szerviz kibővítette tevékenységét, így budapesti szervizében a VDO Diesel CR-pumpákat gyári technológiával vizsgálja be és javítja. Így egy szervizben négy dízelmárka, a Bosch, a Delphi, a Denso és a Siemens VDO szakszerű javíttatása végezhető el. A VDO common rail injektorokat Hartridge CRI-PC porlasztóvizsgáló berendezéssel ellenőrzik. A VDO magasnyomású befecskendező-rendszerének diagnosztizálását gépjárművel együtt is vállalják. (Címe: 1107 Budapest, Jegenye u. 15., tel.: 06-1/222- 7952, 06-1/222-7741).  Miután 2007. 12. 03-án a Siemens VDO AG-t átvette a Continental AG, mely azóta Continental Trading GmbH néven működik, a dízel üzletág pedig VDO-ként, a Continental Trading GmbH a világon az 5. legnagyobb autóalkatrész-beszállítója lett. Kezdetben ugyan voltak problémák a régi és az új vezetés a jövőt illető elképzelései terén: csak 2009 januárjában jelentették be, hogy a dízel üzletágon belül újabb névmódosítás lesz, mert a Siemens VDO név ismertebb, jobban azonosul a dízellel, de mivel a Siemens nevet már nem használhatták, meghagyták a VDO nevet. 

hirdetés

Az elmúlt 12 hónapban VDO-rendszer került a következő típusokba: a Mazda2, a Toyota Aygo, Ford C-Max, Ford Transit Connect, Ford S-Max, Ford Galaxy, Ford Mondeo, Volvo C30, Volvo S40, Citroën C4, Citroën C6, Citroën Picasso, Nissan Qashqai, Nissan Tiida, Renault Clio, Renault Senic SCE, Renault Modus, Renault Megane, Range Rover Sport, Jaguar XJ. Miután a CR-pumpák bevizsgálása és javítása lehetővé vált, a közeljövőben a nagyobb lehetőség a porlasztók javításában rejlik. Azonban a VDO common rail porlasztókban használt technológia sokkal összetettebb a piezovezérlés miatt, így a szerelési és javítási technika jóval nagyobb kihívást jelent a szakmának, mint a hagyományos hidroelektromos injektorok. A VDO előrejelzése szerint a cél az, hogy nemcsak részben, hanem teljes egészében javítani lehessen az egész porlasztót, a porlasztócsúcstól kezdve a piezo elemig. Ez hamarosan lehetővé válik. (x)

 


Kapcsolódó dokumentum:


49


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés