Negyedik generációs Denso CR dízeltechnológia
A DENSO világelső a dízeltechnológia átfogó területén, kiragadott példa erre az, hogy 1991-ben a kerámia izzógyertyák első OE-gyártója volt, 1995-ben pedig úttörő szerepet játszott a common rail rendszer – ma már tudjuk – mindent legyőző karrierjének indulásakor. Ez a szakértelem továbbra is lehetővé teszi a vállalat számára, hogy világszerte segítse a járműgyártókat egyre érzékenyebb, hatékonyabb és megbízhatóbb járművek létrehozására.
A CRS-technológia ahogy fejlődött, a motor teljesítménye javult, úgy nőtt a rendszerben a gázolaj nyomása is, az első generációs rendszer bevezetésekor mért 1200 barról a jelenlegi, negyedik generációs rendszernél már 2500 barra. A generációs fejlesztés drámai hatásának demonstrálására az összehasonlító tüzelőanyag-fogyasztás 50%-kal, a károsanyag-kibocsátás 90%-kal, a motorteljesítmény pedig 120%-kal nőtt az első és negyedik generációs CRS-ek közötti 18 év alatt.