„Forró drót”

A 2008-as pénzügyi és gazdasági világválság óta az elmúlt évtizedben a Harley-Davidson Motor Company jelentős gyártmányfejlesztéseket – így például a Rushmore vagy Milwaukee-Eight projekteket –, rekonstrukciókat, gyártásracionalizálást és termeléshatékonyság-növelő intézkedéssorozatot hajtott végre. Továbbra is elkötelezett a klasszikus, tradicionális stílusú, kompromisszumok nélküli minőségű, elegáns nagymotorok gyártásában. Mindazonáltal az élenjáró technológiai megoldások és a jövőbe mutató járműfejlesztési irányzatok alkalmazása vitális fontosságú a márka hosszú távú fennmaradása és hírnevének öregbítése érdekében.
Ennek jegyében néhány éve már – az autóipari prémium márkákhoz hasonlóan – az alternatív hajtáslánc és EV-technológiák Milwaukee-ban a Harley-Davidson tervezőasztalain is ott voltak, mi több, már a piacbevezetési felmérések és előzetes technikai tesztelésük is folyamatban volt. A kísérleti projekt, a motorkerékpár-szakma és a nagyközönség nagy meglepetésére, először 2014 júniusában látott napvilágot a médiában. Az EV-program (EV = Electric Vehicle – elektromos jármű) kódneve ‚LiveWire’ volt, amely egyben az újgenerációs motorkerékpár hivatalos márkaneve is lett. A név önmagáért beszél: egy tisztán elektromos energiatároló rendszerrel működtetett hajtásrendszert takar.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.
A DLR kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat kutat
A Német Légi és Űrutazási Központ tizenegy európai partnerrel kutatja a kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat.
A jövő üzemi hőmérséklet kezelési megoldása a Vernettől
A járművek hűtési folyamata egyre kifinomultabb lesz, ahogy a különböző új rendszerek megjelenése a járművekben, megfelelő hűtési technikákat igényelnek.