Kuplungtárcsa centrifugális ingacsillapító

A bevált technológia kompakt integrálása
CO2 -értékek, zajkibocsátás, megbízhatóság és hatékonyság – tovább növekednek a modern hajtásokkal szembeni követelmények. A fenti célok teljesítése érdekében a motorokat mindig alacsony fordulatszámon kell működtetni. Ma már az 1.000-es fordulatszámon és a legmagasabb sebességi fokozatban történő egyenletes közlekedésnek a kényelem romlása nélkül lehetségesnek kell lennie. Ebben a fordulatszám-tartományban azonban a rezonancia miatt jelentős mértékű morgó és zúgó zajok keletkeznek. Ezért hatásos forgási rezgéscsillapítási rendszerre van szükség. A centrifugális ingacsillapítóval szerelt LuK kéttömegű lendkereket (DMF) speciálisan az ilyen kihívásokra fejlesztették ki. A 250 Nm feletti nyomatékú motorral ellátott járműveknél jelenleg ez a leghatékonyabb módja a fordulatszámtól függő zajok elkerülésének.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Brake by Wire: a hidraulikus fékrendszerek alternatívája
Hallottunk már róla, de dolgunk még nem volt vele. A gépjárművek adatkommunikációs rendszereinek robbanásszerű fejlődése húzza őket is.
BorgWarner segítség turbóméretezéshez
Egyetemi hallgatók, illetve tunerek központi témája a turbófeltöltő. Kinek ne lenne turbófeltöltő története a szakmában, főként tuner vonalon.
Generátor hibák nyomában
Alig van, aki ne tapasztalta volna már, hogy a nyári kánikula tud érdekes hatással járni autóink egyes részegységei tekintetében.