Kuplungtárcsa centrifugális ingacsillapító

A bevált technológia kompakt integrálása
CO2 -értékek, zajkibocsátás, megbízhatóság és hatékonyság – tovább növekednek a modern hajtásokkal szembeni követelmények. A fenti célok teljesítése érdekében a motorokat mindig alacsony fordulatszámon kell működtetni. Ma már az 1.000-es fordulatszámon és a legmagasabb sebességi fokozatban történő egyenletes közlekedésnek a kényelem romlása nélkül lehetségesnek kell lennie. Ebben a fordulatszám-tartományban azonban a rezonancia miatt jelentős mértékű morgó és zúgó zajok keletkeznek. Ezért hatásos forgási rezgéscsillapítási rendszerre van szükség. A centrifugális ingacsillapítóval szerelt LuK kéttömegű lendkereket (DMF) speciálisan az ilyen kihívásokra fejlesztették ki. A 250 Nm feletti nyomatékú motorral ellátott járműveknél jelenleg ez a leghatékonyabb módja a fordulatszámtól függő zajok elkerülésének.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A „H2Accelerate” előlendíti az tüzelőanyagcellás teherautó bevezetését
A Daimler Truck, az Iveco, az OMV, a Shell és a Volvo Csoport áttörést szándékozik elérni a hidrogénhajtású teherautó terén.
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.
A DLR kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat kutat
A Német Légi és Űrutazási Központ tizenegy európai partnerrel kutatja a kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat.