Nyomatékelosztó rendszer elektromos járművekhez

A BorgWarner kifejlesztett egy, a hátsó tengely kerekei közötti nyomatékelosztó rendszert az elektromos járművekhez, amely lehetővé teszi egy villanymotor használatát a hagyományos kettő helyett. Ez a megoldás költséghatékony és kompakt kialakításának köszönhetően jelentősen csökkenti a beszereléshez szükséges helyet, illetve a rendszer tömegét.
Az összkerékhajtással (AWD), valamint a tengelykapcsolóval kapcsolatos tudás és a portfólió kihasználásával a BorgWarner létrehozta a Torque-Vectoring (nyomatékosztó) két tengelykapcsolós egységet, amely egy belső és egy külső tengelykapcsolóval rendelkezik. Ezek váltják fel a hagyományos differenciálművet a hátsókerék-hajtás e-tengelyénél. A nyomatékmódosítás lehetősége a hátsó kerekek hajtásában sok szempontból előnyös és szükséges.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A „H2Accelerate” előlendíti az tüzelőanyagcellás teherautó bevezetését
A Daimler Truck, az Iveco, az OMV, a Shell és a Volvo Csoport áttörést szándékozik elérni a hidrogénhajtású teherautó terén.
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.
A DLR kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat kutat
A Német Légi és Űrutazási Központ tizenegy európai partnerrel kutatja a kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat.