Contitech technikai információ

A CT1028K3/WP1-5 szíjfeszítő felszerelése a VW-csoport 1,9 PDTDI motorjaira
A készletben érkező feszítőbe nincs betolva a rögzítő szerszám (T10115), hogy a még motoron lévő feszítőbe helyezve a szíjat könnyen le lehessen szerelni. A rögzítő szerszámmal a feszítő görgő excenterét lehet rögzíteni a szerelés idejére, de maradandó változást nem okoz a feszítőn.
Szerelési tipp a CT1114K1 és a CT1115K1 feszítőkhöz
A Fiat, Ford, Lancia és Alfa Romeo 1,1 és 1,4 literes motorokhoz tartozó CT1114K1 és a CT1115K1 szíjfeszítők szerelésekor gyakran vétenek hibát a szervizek azzal, hogy nem a megfelelő célszerszámot alkalmazzák.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
A címben szereplő feladatokat ellátó próbapad az autóvillamossági szakma régi szereplője.
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...