Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. április | Olvasson bele!

Hitachi új stratégiával kínálja gyári alkatrészeit a független pótalkatrészpiacon

A HÜCO cég 2014 januárjától megkezdte a kettős márkastratégia alkalmazását a független autóalkatrész-piacon. A gyári Hitachi alkatrészek, amelyek eddig csak HÜCO márkanév alatt kerültek értékesítésre, idén már Hitachi márkanéven és csomagolásban is elérhetők.

Az immár 2 éve a Hitachi Csoportba tartozó HÜCO egyre több olyan Hitachi-terméket vezet be az utángyártott alkatrész piacra, amelyek korábban csak első beépítésű alkatrészként voltak elérhetők. Indítómotorok, generátorok, alapjárat-szabályzó szelepek, légtömegmérők már kaphatók, valamint további termékek is bevezetésre kerülnek.

hirdetés

Európa, a Közel-Kelet és Afrika piacain az értékesítést és a szállítást továbbra is kizárólag a HÜCO GmbH végzi.

A termékek a TecDoc adatbázisban könnyen azonosíthatók az OE azonosító szám, a Hitachi eredeti alkatrész azonosító szám, illetve a járműfelhasználás, valamint az újonnan bevezetett, HÜCO/Hitachi rendelés-azonosítószám alapján. Ez biztosítja a vásárlók és a felhasználók számára, hogy gyorsan meghatározzák és megtalálják a szükséges alkatrészeket.


Kapcsolódó dokumentum:


08


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés