Kicsit megkésünk a nyomtatott példány kiküldésével, mert a Haszonjárművek 2025. I. negyedévi száma foglalt le bennünket. Ismeri ezt a szakmai folyóiratunkat? De, az online időben eljut Önökhöz.
A szerkesztők terhe ezekben az években a technika gyors, nagyon gyors, néha nem várt fordulatokat hozó előre menetele. Ezek hírével nem szabad lemaradni, de közben a napi gondokra, a 10-15 éves technikák karbantartására, javítására, az újabb szerelői generációk ismeretbővítésére figyelmet, oldalakat kell szánni, hiszen ezzel lesz bevételünk.
Az újdonságokat a villanyautó hozza, gyártóik, beszállítóik termékei, kutatásaik témái és eredményei. A szintetikus motorhajtóanyagokra, a belső égésű motorok megmaradásának reményforrásaira is figyelni kell. A villanyháztartás kilépett az autók világából, rendszereleme lett a minket körülvevő energetikai környezetnek. Nem mai gondolat ez, de már megvalósítási korszakába lépett. A távlatok szinte ijesztőek? – nem mondhatom, inkább új lehetőségeket teremtők, izgalmasak. Kéretik kapaszkodni.
Az új technikák kihívásai, új szervizfeladatokat adnak. Ilyen például a kameraalapú asszisztensek helyes működés, melynek feltétele a kiváló minőségű csereszélvédők beépítése, az újrakalibrálás elvégzése.
A ragasztástechnikát csak dicsérni lehet: anyagtakarékos, költségkímélő, energiatakarékos, így CO2 lábnyom csökkentő. Mindennek a feltétele a jó ragasztó. Példákat mutatunk be.
Szót ejtünk diagnosztikáról, hibakeresésről, DPF jeladó egy változatáról és megmagyarázzuk, miért olyan, amilyen…
Tanulságos szervizesetekről szólunk, „a jótanács soha nem rossz” jeligével.
Lesz szó műszaki vizsga „példátlan” eseteiről, tollhegyre tűzünk egy elkapkodottnak tűnő hatósági előírást a motorszám kivezetést.
A garázsberendezés gyártás és kínálat egy kiemelkedő cégét és termékeit mutatjuk be.
Az utángyártott alkatrészek a féktechnikában – az interjú portfólió bővítésről is szól. Jó tudni róla.
A „hír-lapok” oldalaival vagy a Tudáspróbával kezdjünk? Mindkettő kihagyhatatlan!
Váljék hasznukra!