Lépjünk túl e mai kocsmán…
A fogyasztóknak nem sok köze, befolyásolási lehetősége van arra, ami van, ami éppen elérhető, megvehető. Ez van, ezt kell vagy nem kell szeretni. Azt vesznek, ami van, a szervizek azt és azzal javítanak, ha tudnak, ami van. Nem tudunk változtatni rajta, el kell fogadnunk. Ha tenni akarunk valamit, lehetőségünk a dolgok megváltoztatásában van, az újonnan kialakítandó dolgokra felmenő rendszerben lehet csak hatásunk. Ma tegyük helyre a jövőt!
Miben van lehetőség a változtatásra?
- A terméktulajdonságok előírásaiban, az új technológiák létfeltételeinek okos megalapozásában (szabványok, előírások).
- Azok akkor érnek valamit, ha betartjuk, betartatjuk, ez a fenntartható fejlődés egyik kulcseleme (mert rendnek lennie kell).
- Ami minket (szakmánkat) illet, a karbantartó, javító szakemberek képzésében, új módszerek bevezetésében.
- A műhelyek és munkájuk tényleges és hatékony hatósági ellenőrzésében. (Ne mehessen ki a műhelyből engedélyezettlen átalakítással jármű azért, mert így tudja a szerviz, a vizsgáztatóhely megtartani a vevőjét.)