Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2018. szeptember | Olvasson bele!

Terostat 9120 SF

A Teroson két újdonsága is biztosítja, hogy a karosszéria javítása esetén az illesztések és szélek szigetelésének felszíne pontosan ugyanolyan legyen, mint amilyen a gyártó által létrehozott eredeti felület volt. Ennek köszönhetően a javított jármű nem veszít értékéből, a műhely vevői pedig elégedettek lesznek.

Az új termékeket két speciális fúvóka egészíti ki, melyek a szigetelés eredeti méretének és textúrájának megőrzésére szolgálnak, a gyártórobotok által készített eredeti felületek esetén. A Terostat 9120 SF (SuperFast) a rések és illesztések kitöltésére szolgál. A szürke, fekete és fehér színben kapható termék jellemzői: nagy viszkozitás és erős tapadás. Kiváló alapozórétegként használható a Terostat 9320 SF alatt.


A Terostat 9320 SF felvitele

A Terostat 9320 SF egy 6-az-1-ben felületképző réteg, mellyel különféle textúrák hozhatók létre, igazodva a fújással, üveggyöngyszórással vagy ecsettel kialakított eredeti textúrákhoz. Az anyag kiváló elasztikus jellemzőkkel rendelkezik. Okker, fekete és szürke színben kapható.

Ezeket a javításoknál használható szigetelő- és tömítőanyagokat úgy fejlesztették ki, hogy hasonlóak legyenek a gyártóknak szállított termékekhez. Az innovatív fúvókák közül a Flatstreamet úgy tervezték, hogy kiválóan reprodukálhatóak legyenek vele a rések és illesztések szigetelésére szolgáló legújabb technológiák, a motor- és csomagtérben, a karosszérián, valamint az ajtókon végzett javítások során is.

A Widestream fúvóka a csomagtér, a karosszéria, valamint a hangszigetelő elemek javítása során alkalmas az eredetivel megegyező felület létrehozására.

hirdetés

Ezek a fúvókák tovább bővítik a fújt, üvegszórással készült, valamint a standard felületek kialakítására szolgáló fúvókák választékát. Az új szigetelőanyagok ecsettel is felvihetőek.

Amint azt a SuperFast (szupergyors) név is mutatja, a termékek másik célja a javítások időigényének csökkentése. Ezt többféle megoldással érték el: kétszer olyan gyorsan kötnek, mint a jelenleg használatos termékek, ugyanakkor nem igényelnek alapozót, így csökken a munkafázisok száma.
A száradást megelőzően festhetők, és végezhető rajtuk ponthegesztés is. Ennek köszönhetően jelentősen lerövidül a javítás időtartama.

A termékek elasztikus jellemzőinek köszönhetően nem alakulnak ki repedések, így csökken a korrózió veszélye. A környezet védelme szempontjából fontos, hogy a termékeken nincs veszélyességi jelzés, nem tartalmaznak sem mérgező ónkatalizátort, sem izocianátokat.

A Teroson termékeket gyártó Henkel vezető termékmenedzsere, Kieran Bowden elmondta: – Az ügyfelek nagyra értékelik, hogy a javítást követően a karosszéria felülete ugyanolyan, mint eredetileg volt. Így elkerülhető a jármű értékcsökkenése is. Ez pedig jó hír minden érintettnek. A járművek gyártói a korábban használatos szigetelési módszerektől eltérő technológiákat alkalmaznak, ezért a javítást végző vállalkozásoknak is lépést kell tartaniuk a változásokkal, hogy termékeik illeszkedjenek az eredeti modellek jellemzőihez. A Teroson két új terméke a járműjavításban alkalmazott legújabb szigetelési technológiát képviseli, így a jármű több részén is reprodukálható az eredeti felszín. Valójában egy teljes csomagot kínálunk, melynek segítségével a szakműhelyek olyan színvonalú felületeket hozhatnak létre, amely garantálja az ügyfelek elégedettségét.

Az új tömítőanyagok felviteléhez a megfelelő kézi, valamint sűrített levegős kinyomópisztolyok is rendelkezésre állnak.

A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, a Fortune Global 500-as listáján szereplő vállalat három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztástechnológiák). A 2009. pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,573 milliárd euró, üzleti eredménye 1,364 milliárd euró volt. Világszerte közel 50 ezer alkalmazottunk törekszik arra, hogy megfeleljen a Henkel üzenetének.

A Henkel Magyarország Kft. 2009-ben 83,9 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el és állományi létszáma az éves átlagot tekintve 595 fő volt. Legismertebb márkái például a Biopon, Ceresit, Loctite®, Persil, Schwarzkopf, Thomsit, Tomi.


Kapcsolódó dokumentum:


42


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés