Egyre többen kérnek információt a Mabisz ügyfélszolgálatától
A tájékoztatás szerint, az előző évekhez hasonlóan, továbbra is a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításhoz (kgfb) kötődő kérdések a leggyakoribbak, de sokan érdeklődnek a szerződésekről, a kárrendezésről, illetve 2014-hez hasonlóan a bónusz fokozatok átvezethetőségéről.
Csaknem öt évvel ezelőtt a szövetség azért hozta létre az ügyfélszolgálatot, hogy az ügyfelek minél tájékozottabbak legyenek biztosítási kérdésekben, emellett minél gyorsabban és minél pontosabb információhoz juthassanak saját biztosítási szerződésükkel kapcsolatban is - írták.
A szervezet emlékeztetett, hogy az edukációs és fogyasztóvédelmi tájékoztatáshoz illeszkedve hozták létre többek között a kötelezőgépjármű- felelősségbiztosítási díjak hiteles összehasonlítását nyújtó díjnavigátort, illetve a befektetési jellegű (unit-linked) életbiztosítások költségeit bemutató teljes költség mutatót (TKM).