Digitalizált értékesítés a Volkswagennél
A Volkswagen márka alapvetően átalakítja értékesítési modelljét. Az új rendszer 2020 áprilisában indul Európában. Minderről a Volkswagen és az Európai Márkakereskedői Tanács (European Dealer Council; EDC) október 16-án Berlinben tartott bemutatót. A cél a kifogástalan és személyre szóló ügyféltámogatás a nap minden órájában, amely egyedi Volkswagen ügyfél-azonosító szám alapján működik és jóval túlmutat a puszta járműeladáson. Éves szinten mintegy ötmillió ügyfelet tervez a Volkswagen márka szerte a világon új mobilitási világába csábítani, majd azonosító számuk alapján személyre szóló ajánlatokkal megkeresni.
Maga a vásárlás élménye is jelentősen megváltozik, lényegesen kibővül ugyanis az online-értékesítés köre és a közvetlen eladás is lehetővé válik. Mindezt öt új értékesítési és szervizformátum teszi teljessé, mint például a City Showroom és a Pop-up Store rendszer, de ezzel egyidejűleg a járműértékesítés is rugalmasabbá és hatékonyabbá válik.