Audi TT szilent több VW típusba is
Akinek könyökén jönnek ki a '80 és '90-es évek Volkswagenjei, az biztos tudatában van annak a lehetőségnek, hogy a Golf 2-3-4, Jetta 2, Vento, Bora, Passat B3-B4, Polo 6N-6N2 típusokban, valamint a Skoda Oktavia 1-ben, a Seat Ibiza 2–3, Cordoba 6K, Leon 1M1, Toledo 1L, Inca 6K9 típusokban az első lengőkar hátsó szilentje (cikkszám: … 407 181) csereszabatos az Audi TT 8N0 407 181B cikkszámú szilentjével.
Az a különbség a kettő között, hogy az Audi szilentje teliszilent, ezért feszesebbé teszi a futóművet és kicsit jobban átviszi a futómű- és menetzajokat, viszont kanyarokban előnyt jelent a feszesség, direktebbnek érezhetjük a kormányzást. Nem mellékes továbbá, hogy élettartama is sokkal hosszabb lehet.
Egyre nagyobb divat a gyárinál szélesebb kerekekkel szerelni az autókat, főleg nyáron. Ez viszont jobban igénybe veszi a futóművet, nem beszélve egy esetleges „ültetésről”. Ezekben az esetekben, ha nem szeretnénk minden évben szilentet cserélni, és nem érezzük kényelmetlennek a sportosabb futóművet, akkor jobb választásnak tűnik a TT szilent.