Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. szeptember | Olvasson bele!

Gólyalábcsere futóműállítás nélkül



A McPherson és a „Multi-link” típusú első futóművekre jellemző rugó és lengéscsillapító együttes kiszerelése után szinte minden esetben futóműállítást kell végezni, mivel a kormányösszekötőt  és/vagy az alsó golyóscsapot is le kell választani a csonkállványról.

A Klann kifejlesztett egy célszerszámot, ami a beépítés helyén képes a rugó összehúzatására a rugótányérokkal együtt, így a futómű-bekötési pontok oldása nélkül is kivehető a lengéscsillapító és a rugó. A művelet előtt a kerékagyat függőleges irányban rögzíteni kell, hogy ne mozduljon el szerelés közben, így a beépítés is gyorsan megy. A KL-0029-10 K számú célszerszámot a VW–Audi, Seat, Skoda MQB platformra épült modelljeihez tervezték, mint például a VW Golf VII, A3 (8V); valamint az Audi A1, A3 (8P), TT (8J), Q3 és VW Golf V, Golf VI, Passat (3C, 362, 365), Tiguan, up! stb.



A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
hirdetés

hirdetés