A ThyssenKrupp Bilstein lengéscsillapítói még sportosabbá teszik az új MX-5-öst

A japán autógyártó, a Mazda a ‘90-es évek óta támaszkodik a Thyssen­Krupp Bilstein futómű-specialistáinak szakértelmére és tapasztalatára a népszerű Mazda MX-5 roadster gyári alkatrészeinek beszállításánál. A két­üléses sportautó negyedik generációjának Sports-Line modellje szeptembertől opcionálisan a ThyssenKrupp Bilstein egycsöves, gáznyomásos lengéscsillapítóival is rendelhető.

A dugattyú nagyobb munkafelületének köszönhetően a BILSTEIN egycsöves, gáznyomásos technológiája a jobb kezelhetőség érdekében nagyobb csillapítási erőt, folyamatosan nagy teljesítményt és hosszabb szervizélettartamot biztosít. Az egycsöves technológiából eredő rugalmas beépíthetőség a mérnökök számára nagyobb szabadságot ad a beszerelési pozíció megválasztásánál. A BILSTEIN gáznyomásos technológia jobb úttartást, pontosabb kezelhetőséget, és így még kifinomultabb karakterisztikát biztosít, mely rendkívül sportos vezetési élményhez vezet. A Japánban végzett közös pályateszteken a lengéscsillapítókat körről körre apránként állították be, hogy elérjék a megfelelő vezetési élményt.

A Mazda mérnökei és vásárlói immár több mint negyed évszázada igen nagyra becsülik a minőségi, nagy teljesítményű lengéscsillapítókat, melyeket a ThyssenKrupp Bilstein kimondottan az MX-5-höz tervezett, amelynek eladása meghaladta az egymillió darabot. A Mazda és a ThyssenKrupp Bilstein különleges kapcsolata az MX-5 németországi elindításánál is megmutatkozott. A szeptemberben a magdeburgi, feuchtwangeni és leverkuseni képzési központokban, a Mazda márkakereskedések alkalmazottjainak tartott technikai tréningek során a trénerek BILSTEIN-es pólót viseltek.