Fizetésképtelen autóipari vállalkozások

2020/21-ben az állami támogatás mérsékelte a Covid 19 világjárvány okozta gazdasági sokkot és csökkentette a veszélyeztetett németországi kis- és középvállalkozások (kkv-k) számát.
Az Euler Hermes hitelbiztosító felmérése szerint a németországi kkv-k iparági átlaga 6,9 százaléka még mindig csődveszélyes a következő négy évben. A Statista ábrája azt mutatja, hogy mely ágazatok vannak az átlag felett, és mely ágazatok különösen veszélyeztetettek. Az első helyen az autóbeszállítók állnak, ezt követik a jármű felépítményezők és a szolgáltató szektor, ebben az autószervizek. A csőd azt jelenti, hogy az adós a továbbiakban nem tud eleget tenni a hitelezővel szembeni fizetési kötelezettségének. A fizetésképtelenségi eljárások célja a túlzottan eladósodott és fizetésképtelen adósok és hitelezőik közötti igazságos állapot megteremtése. A bíróságok ezt a vitát az úgynevezett fizetésképtelenségi végzés alapján próbálják rendezni.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Brake by Wire: a hidraulikus fékrendszerek alternatívája
Hallottunk már róla, de dolgunk még nem volt vele. A gépjárművek adatkommunikációs rendszereinek robbanásszerű fejlődése húzza őket is.
BorgWarner segítség turbóméretezéshez
Egyetemi hallgatók, illetve tunerek központi témája a turbófeltöltő. Kinek ne lenne turbófeltöltő története a szakmában, főként tuner vonalon.
Generátor hibák nyomában
Alig van, aki ne tapasztalta volna már, hogy a nyári kánikula tud érdekes hatással járni autóink egyes részegységei tekintetében.