Csomagkézbesítés a címzett autójába

A ŠKODA AUTO kibővíti intelligens szolgáltatásainak körét, egyelőre Csehországban: a Car Access lehetővé teszi az online megrendelések – csomagok – közvetlen kézbesítését az ügyfelek járműveihez. Mivel a csomagokat nem személyesen adják át, az ügyfelek és a futárok nem találkoznak. Ez időt takarít meg, és nagyobb kényelmet kínál a hagyományos házhoz szállításhoz képest.

A helyzet ma az, hogy az online árurendelés egyre népszerűbb. Az áru lakáscímre szállítása problémamentes, ha van valaki, aki átveszi a munkanap alatt. Ha nincs senki, akkor az árut az átvételi ponton helyezi el a szállító, nekünk kell érte menni. Van-e okosabb megoldás? Hol helyezheti el a csomagot a futár? Kézenfekvőnek tűnik, hogy ez a hely legyen parkoló autónk csomagtartója. Csak a kiválasztott szállítási szolgáltatás futára fér hozzá a szükséges járműadatokhoz. Sőt, a szállítás érintésmentes, kétségtelenül előny ebben az időben. A jármű helye és rendszáma lesz a szállítási cím: A ŠKODA ügyfeleinek már lehetőségük van arra, hogy internetes megrendeléseket szállítsanak autójuk csomagtartójába. Az autó-hozzáférésen keresztül mindössze annyit kell tenniük, hogy a szállítási szolgálat megtalálja az autót, kinyitja a csomagtartót és otthagyja a csomagot. A prágai kísérleti időtartam várhatóan sikeresen zárul 2021 év végéig.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.