Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. szeptember | Olvasson bele!

Az N43 és N53 motorok gyertyaproblémái



Az NGK garanciális ügyei között feltűnően sokat szerepelt a ZKBR7A-HTU gyújtógyertya. Legtöbbször égéskimaradás vagy teljes működésképtelenség a hibajelenség. Mindegyik gyertyát a BMW N43 vagy N53 motorba szerelték. A gyertyák vizsgálata során kiderült, hogy a szigetelés sérült, melynek eredményeként a szikra áthúzott a hengerfejre, így nem az égéstérben alakult ki szikra. A szigetelésen mechanikai behatások nyomai látszottak, és a gyertyakulcsra utaló jeleket is találtak.

Az érintett gyújtógyertyák mindegyike BMW N43 és N53 motorból származott.



A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
hirdetés

hirdetés