Nyomatékelosztó rendszer elektromos járművekhez

A BorgWarner kifejlesztett egy, a hátsó tengely kerekei közötti nyomatékelosztó rendszert az elektromos járművekhez, amely lehetővé teszi egy villanymotor használatát a hagyományos kettő helyett. Ez a megoldás költséghatékony és kompakt kialakításának köszönhetően jelentősen csökkenti a beszereléshez szükséges helyet, illetve a rendszer tömegét.
Az összkerékhajtással (AWD), valamint a tengelykapcsolóval kapcsolatos tudás és a portfólió kihasználásával a BorgWarner létrehozta a Torque-Vectoring (nyomatékosztó) két tengelykapcsolós egységet, amely egy belső és egy külső tengelykapcsolóval rendelkezik. Ezek váltják fel a hagyományos differenciálművet a hátsókerék-hajtás e-tengelyénél. A nyomatékmódosítás lehetősége a hátsó kerekek hajtásában sok szempontból előnyös és szükséges.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője