A febi bilstein átveszi az ADL Blue Print-et

A német pótalkatrész-kereskedő és -gyártó, a febi bilstein átvette a brit, Automotive Distributors Ltd. (ADL) céget, ami a Blue Print márkáról ismert.

 

 

2011. 01. 04-i hatállyal a Ferdinand Bilstein GmbH + Co. KG 100% részesedést szerzett az ADL Blue Print-ben, így annak új tulajdonosává vált, beleértve annak kirendeltségeit Portugáliában, Spanyolországban és Olaszországban. Az ADL Blue Print működését az eddigi cégvezetés és a teljes menedzsment viszi tovább. Az eddigi cégvezető és tulajdonos, Chris Jeffries, 27 évi vezetés után kiválik a cégből.

Az ADL 1988-ban jött létre, egy menedzsment általi kivásárlás után, a Mazda szervezetéből, majd piacvezető beszállítóvá vált a független pótalkatrészpiacon, a japán, koreai és amerikai autók esetében. 1994-ben vezették be a Blue Print márkanevet, ami mára a kivételes minőség és alkatrészkínálat szinonimája. A bilstein csoporton belül az ADL a jövőben a Blue Print márka nemzetközivé tételére fog koncentrálni, mint az ázsiai és amerikai autóalkatrészek specialistája. Az ADL vezetője, Daren Ambrose az összes ügyfelet és beszállítót biztosította arról, hogy az átvétellel nem változnak meg az üzleti kapcsolatok.

„Sem ügyfeleink, sem beszállítóink nem fogják közvetlenül megérezni a tulajdonosváltást. Az ADL ugyanaz a cég marad, ugyanazzal a csapattal, továbbra is a fő tevékenységünkre fogunk koncentrálni, a japán, koreai és amerikai autóalkatrész-piac kiszolgálására. A következő hónapokban minden ügyfelünket és főbb beszállítóinkat megkeressük, hogy választ adhassunk esetleges kérdéseikre."

Ambrose úr még hozzáfűzte: „Ez a lépés az ADL jövője szempontjából kifejezetten pozitív, mivel a bilstein-csoport egyrészt hosszú távú perspektívát kínál munkatársainknak, másrészt jelentősen javítja nemzetközivé válásunk megvalósítási esélyeit." A febi vezetője, Karsten Schüssler-Bilstein az átvételt így kommentálta: „Lelkesen köszöntjük az ADL Blue Print-et a bilstein-csoport részeként. Ez az átvétel hosszú távon erősíteni fogja nemzetközi pozíciónkat és piaci vonzerőnket partnereink előtt. Az ADL Blue Print és a febi együtt rendelkeznek a szükséges tapasztalattal, információkkal és piaci részesedéssel, hogy hosszú távon nyújthassanak valóban teljes körű, független megoldást az összes autómárka, minden modelljéhez.

Az ADL Blue Print ideális kiegészítés a febi hagyományos üzletágához, mivel ugyanazon értékek szerint működnek, a minőség iránti igényesség, az információk pontossága és a pro-aktív termékmenedzsment területén. Számunkra kihívás és izgalmas feladat a márkacélok megvalósítása a febivel, (amely megoldást nyújt az európai személy- és tehergépkocsik alkatrészellátására) és a Blue Print márkával, (amely elismert az ázsiai és amerikai autók pótalkatrész-beszállításában).