Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. március | Olvasson bele!

Mazda-márkakereskedések összevonása

A CarNet-Invest Zrt. tulajdonában lévő Mazda-márkakereskedések összevonásáról döntöttek nemrég a cég képviselői. Öt kereskedés egyesíti így erőit a magyar Mazda-értékesítési hálózatban, s válik a legjelentősebb Mazda-képviseletté a magyar piacon – alkalmazkodva a változó és kihívásokkal teli gazdasági környezethez.

Az Autó Mirai, az Autó Óbuda és Fehérvár, az Autó Budaörs és a Nippon Kft. Győrben a 2008-as évben összesen 998 darab Mazdát adott el, forgalmuk elérte a 6,3 milliárd forintot. Az újonnan létrejövő cég 2010. január 1-től már egy jogi személyként látja el a Mazda képviseletét ugyanazokon az értékesítési pontokon, ahol idáig a kereskedések önállóan működtek.

hirdetés

Az összevonással alakított cég ügyvezetésével Szabó Gábort, az Autó Mirai Kft. eddigi ügyvezetőjét bízták meg, őt várakozásairól kérdeztük:

„Az egyesülésből fakadóan több pozitív hatással számolok a hatékonyság és az eredményesség szempontjából is. Az új cég vezető beosztású dolgozóit a jelenlegi állományból nevezzük ki, tehát a szakmai tapasztalatok és a jó ügyfélkapcsolat továbbra is megmarad az értékesítési pontokon és szervizekben. Az egyesítésből adódó szinergialehetőségek, ill. a nagyobb volumen még hatékonyabbá teszi működésünket a jövőben.”


Kapcsolódó dokumentum:


9


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés