A Borgwarner megjutalmazta kelet-európai kereskedelmi partnereit

Az utóbbi években az európai aftermarket piacon megduplázódott a kereslet a turbófeltöltők iránt. Az egyik legjelentősebb piaci szereplő az amerikai székhelyű BorgWarner, melynek technológiáját szinte valamennyi autógyártó felhasználja újgenerációs erőforrások kifejlesztésekor.

Európában minden második újonnan forgalomba helyezett személyautó rendelkezik turbófeltöltővel, és az arány egyre tovább nő. A termék minősége nagyon fontos, ezért az alkatrészbeszállító kiépített egy világszintű, franchise-rendszerű hálózatot képesített forgalmazóiból, akikkel szoros kapcsolatot tart fenn. A legkiválóbb, legsikeresebb partnereit meg is jutalmazza a cég, 2005 és 2007 után idén már a harmadik alkalommal adták át a Kelet-európai Forgalmazói Díjat. A díjazottak a magyar Ferryker Turbo Kft., a lengyel Moto Remo, a bolgár Real Turbo, a cseh Rema Turbo és a fehérorosz Turbo Com lettek. Az ukrajnai Lviv-ben megtartott díjátadó ünnepségen Dirk Polte, a BorgWarner független forgalmazói hálózatának igazgatója reményét fejezte ki, hogy a jövőben a turbófeltöltő-alkatrészek piaca továbbra is bővülni fog.