Allianz-BMW kárprogram

A BMW csatlakozott az Allianz biztosító kárügyintézési „Fairplay” koncepciójához. Az eljárás felgyorsítja a kárügyintézést a kötelező felelősségbiztosítás és a casco hatálya alá eső eseteknél, és mind az ügyfélnek, mind a javítóműhelynek nagyobb tervezési biztonságot biztosít.

Átlagban 2 órán belül megkapja a szerződéses javítóműhely a szabályozási eljárást. Az ügyfelek akkor elégedettek, ha a kár gyorsan, szakszerűen és további kellemetlen ügyintézés és vita nélkül kerül rendezésre a biztosítóval vagy a javítóműhellyel. Az együttműködési megállapodásnak azonban nem célja a BMW-partnerek javítási óradíjainak csökkentése.

„A koncepcióval a javítók és az Allianz közötti elszámolást szeretnénk tovább szabványosítani, és a javítóműhelyeknek fair árat fizetni a munkájukért” – állítja Michael Wagner, az Allianz szakembere. A „Fairplay” koncepcióhoz már korábban csatlakozott a Ford, az Opel, a Mercedes, a ZKF és a BFL iparági szövetség és az Eurogarant. Az Allianz várakozása szerint az idei év végére már 3000 javítóműhely lesz részese a programnak.