BMW/Mini: nő a kereslet a plug-in hibrid és az elektromos modellek iránt

A BMW-csoport eladásait is befolyásolta a koronavírus-járvány, de a harmadik negyedévben már 8,6%-os értékesítési növekedést könyvelhetett el az előző év azonos időszakához képest, a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid technológiával szerelt modellváltozatok iránt eközben viszont mintegy másfélszeres kereslet mutatkozott. A 2017 óta gyártott Mini Countryman új változatának magyarországi sajtóbemutatóján Salgó András, a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója elmondta, hogy a helyzet Magyarországon is hasonló, egyre népszerűbbek a plug-in hibrid modellek.

Az eddig eladott Countryman-modellek több mint 50 százalékát már itthon is plug-in hibrid hajtással vásárolják. Arról is beszámolt, hogy a márciusi bemutató óta már 115, teljesen elektromos Mini Cooper SE-t adtak el Magyarországon.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.