Egy gondolattal mindenki előtt

Előző cikkünkben a Google Ads rendszerfelépítését, fiókszintű beállítását, majd pedig a két hálózat, Keresési és Display választási kritériumait ismertettük, előbbi kifejtése mellett. Most pedig a Google Ads zárócikkben a Display-hálózat kínálta lehetőségeket vesszük sorba.
Az emberek gyakran nem tudják, hogy mit akarnak, amíg meg nem mutatod nekik. – Steve Jobs
A Display-hálózat esetén hirdetésünk még az előtt jelenne meg, hogy felmerült volna a felhasználóban az igény termékünk, szolgáltatásunk iránt. Éppen ezért a Display-hálózatnál, ellentétben a Kereső hálózattal, az első szakaszban lépünk kapcsolatba a felhasználóval, egy termék vagy szolgáltatás igényének felismerését segíthetjük elő.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.
A DLR kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat kutat
A Német Légi és Űrutazási Központ tizenegy európai partnerrel kutatja a kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat.
A jövő üzemi hőmérséklet kezelési megoldása a Vernettől
A járművek hűtési folyamata egyre kifinomultabb lesz, ahogy a különböző új rendszerek megjelenése a járművekben, megfelelő hűtési technikákat igényelnek.