PHEV (elektromos hibrid) CO2-emisszió és fogyasztás

Az ADAC vizsgált néhány PHEV gépjármű széndioxid kibocsátását és tüzelőanyagfogyasztását. Az országúti hosszabb távú futásnál talán várt, talán nem várt eredmények születtek. Általában mind széndioxidban, mind fogyasztásban rosszabbak a PHEV autó adatai, mint a modell benzines, vagy dízeles variánsai. Kezdjünk jó példákkal! Volvo XC40 PHEV lemerült hibridakkuval 0,7 literrel kevesebb a fogyasztása, mint a benzines modellé (XC40 TS). A Peugeot 508 SW PHEV előnye csak 0,2 liter, de ez is előny. Mercedes 350 GLE de előnye dízeles alapmodelljéhez képest 0,3 liter.
Hyundai Ioniq már mínuszban van benzines megfelelőjével szemben (-0,3 liter). KIA Optima 2.0 GDI PHEV háránya dízeles társához képest -1,2 liter. Volkswagen Passat Variant GTE DSG PHEV hátránya dízeles változathoz képest 11, liter, BMW 745e elmaradása a dízeleshez képest 2,2 liter, Mercedes B250e lemaradása 1,9 liter a dízelhez képest, BMW 330e szintén dízelhez képest 1,7 liter, BMW X5 xDrive 45e dízeléhez képest 2,8 liter.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője
MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
A címben szereplő feladatokat ellátó próbapad az autóvillamossági szakma régi szereplője.