Ha nem egy hullát rejtegetsz, miért bujkálsz?

„Ha el akarsz tüntetni egy hullát, akkor tedd a Google második találati oldalára.” Aranyigazságnak számít marketingberkekben a fenti állítás, de azt hiszem, szakmán kívülieknek is sokat sejtet a Google-ben való keresési szokásainkról. Ugyanis a felhasználók döntő többsége nem hogy a második találati oldalra nem ugrik át, de még csak az első oldali eredmények feléig sem görget le. A cél tehát adott.
MI AZ A SEO?
A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak organikus, tehát nem fizetett módon való megjelenésének javítása a keresőmotorokban (Google, Yahoo!, Bing stb.). Mi a továbbiakban a legnépszerűbb, legnagyobb keresőt, a Google-t fogjuk alapul venni. SEO-zás alatt végig arra törekszünk, hogy egy adott kifejezésre minél jobb pozíciót töltsön be weboldalunk a találati rangsorban.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A „H2Accelerate” előlendíti az tüzelőanyagcellás teherautó bevezetését
A Daimler Truck, az Iveco, az OMV, a Shell és a Volvo Csoport áttörést szándékozik elérni a hidrogénhajtású teherautó terén.
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.
A DLR kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat kutat
A Német Légi és Űrutazási Központ tizenegy európai partnerrel kutatja a kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat.