Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. május | Olvasson bele!

Az elektromos autók nagysorozatú gyártása



A Toyota vadonatúj fejlesztése, a világ első csökkentett neodímiumtartalmú, hőálló mágnese fontos kérdést oldott meg, amely alapvető feltétele az elektromos járművek széles körű elterjedésének. A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tartott, a környezetbarát hibrid elektromos technológia 20 évvel ezelőtti bemutatásával a jövő elektromos és hidrogén üzemanyagcellás autózásának alapjait megteremtő, és az ezeken a területeken folytatott fejlesztésekben ma is élenjáró Toyota akár 50 százalékkal kevesebb ritkaföldfém felhasználásával gyártható új mágnest fejlesztett ki elektromos motorokhoz.

A környezetbarát hibrid elektromos (HEV), a hálózatról tölthető hibrid elektromos (PHEV) és a hidrogén tüzelőanyagcellás elektromos (FCEV) technológia mellett az akkumulátoros elektromos (BEV) autózást forradalmasító szilárdtest akkumulátorok fejlesztésében is élenjáró Toyota  bejelentette, hogy kifejlesztette a világ első csökkentett neodímiumtartalmú, hőálló mágnesét.



A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
hirdetés

hirdetés