Újabb szaküzletet nyit a Würth Székesfehérváron

Szeptember 8-án ünnepélyes keretek között megnyitotta kapuit a partnerek és érdeklődők előtt az ország harmadik Würth Shopja Székesfehérváron. A Würth Szereléstechnika Kft. 2 évvel ezelőtt beindított egy új értékesítési hálózatot, az úgynevezett professzionális szereléstechnikai szaküzletet, a Würth Shop-ot. Az alapvetően személyes kapcsolatokon alapuló értékesítési rendszert egészíti ki a Würth Shop hálózat, amely elsősorban az építőiparban, faiparban, autóiparban és fémiparban dolgozó kis- és középvállalkozások alapanyag és szereléstechnikai termékek iránti igényét elégíti ki.

A harmadik szereléstechnikai szaküzletben a kötőelemek széles választéka mellett a Würth által forgalmazott munkaruhák, kéziszerszámok, kisgépek és vegyi termékek, több közülük környezetbarát kivitelben is megtalálhatók. A 340 négyzetméteres önkiszolgáló, sztenderdizált profi szereléstechnikai szaküzletben 3000 féle árucikk közül választhatnak a vásárlók. „A Würth Shop célja, hogy a felmerülő igényeket is gyorsan és hatékonyan tudja kiszolgálni, és erősítse a piaci pozícióit a szereléstechnikai piacon. Szaküzlethálózatunkban azokra a vevőinkre is számítunk, akik személyes kapcsolatban állnak valamelyik értékesítő kollégával.

Piackutatásaink tapasztalatai azt mutatják, hogy szükség van egy ilyen új, innovatív értékesítési megoldásra, ahol a vevők jobban áttekinthetik a Würth termékportfólióját, és azonnal hozzájuthatnak a termékhez. Mindemellett a profi szereléstechnikai szaküzlet kedvező fizetési lehetőségeket is biztosít, hiszen a készpénzes és kártyás fizetési lehetőség mellett a meglévő ügyfelek átutalással is kiegyenlíthetik számlájukat” – mondta Vörös Ágnes, a Würth Szereléstechnika Kft. marketingvezetője. „Németországban és Európa sok más országában már bevált ez az új értékesítési forma, és csak Németországban eddig több mint 300 Würth Shop nyílt meg. Ez a profi szereléstechnikai szaküzletlánc nem helyettesíti, hanem kiegészíti a személyes kapcsolatokon alapuló értékesítést, hiszen a Würth sikerét a személyes kapcsolatoknak köszönheti. A shopok a megváltozott piaci és vásárlói igényekhez lettek kialakítva” – tette hozzá Hámori Márk ügyvezető igazgató.