ESI[tronic] műhelyszoftver a Bosch-tól - Minden együtt a sikeres autójavításhoz és karbantartáshoz

A járművek elektronikai rendszereit kutató sokoldalú vezérlőegység-diagnosztikai műszerek mellett minden hatékonyan működő és eredményesen dolgozó autójavító vállalkozás nélkülözhetetlen eszköze az a szoftver, amely nemcsak a fent említett készüléket vezérli pontosan és felhasználóbarát módon, de részletes információkat is szolgáltat a hibakereséshez, valamint javítási útmutatókkal, tanácsokkal, járműgyártói előírásokkal látja el a márkafüggetlen szakműhelyt. A Bosch ESI[tronic] szoftverét nemcsak Magyarországon és Európában ismerik már széles körben, de az egész világon piacvezetőnek számít a szoftver-adatbázisra előfizető vállalkozások száma alapján.

A Bosch az egyetlen olyan cég ma Magyarországon, amely a járműjavító iparág számára együtt kínálja a 3 legfontosabb elemet: az autógyári beszállítói minőségű és választékú alkatrészellátást, a magas minőségű diagnosztikai hardver (készülék) és információs szoftver hozzáférést, valamint az első két elemhez kapcsolódó oktatásokat és képzéseket. A számítógépesített diagnosztikai célkészülékek természetesen vezérlőszoftverekkel működnek, melyek közül tartalmában és minőségében kiemelkedik a Bosch ESI[tronic].

Minden Bosch KTS diagnosztikai műszer lelke ez a szoftver, melynek moduláris – azaz egyenként is hozzáférhető elemekből álló – rendszere 2009 elején már több mint 50 000 előfizetővel rendelkezett világszerte – közel 500-zal Magyarországon is – csak a szoftver legfontosabb moduljának, a vezérlőegység-diagnosztikát és a szervizinformációs rendszert (SIS/CAS) tartalmazó C modulnak adatait alapul véve. Ezzel elmondható, hogy éves szinten több mint 50 millió jármű vizsgálatakor és javításakor használják a szoftvert világszerte! Ehhez társul még a szoftver egyéb információs fajtáinak előfizető-bázisa. Az összes független szervizinformációs szoftver között az ESI[tronic] rendelkezik a legnagyobb piaci lefedettséggel a szoftverben szereplő járműmodellek és azok rendszereinek száma alapján. Ahhoz, hogy a piaci lefedettséget tovább növelje, a Bosch ún. kompetencia-központokat hozott létre a legnagyobb európai autógyártó nemzetek területén, így Németországban, Olaszországban és Franciaországban, nem kevesebb mint 300 mérnököt alkalmazva ezeken a területeken a járműgyártóktól származó információk minél gyorsabb és hatékonyabb átültetésére az ESI[tronic] szoftverbe.

Egyes máshol található kulcspiacokon, pl. az Egyesült Államokban cégvásárlással és saját cég létrehozásával sikerült a helyi modellekre vonatkozó piaci információk hatékony megszerzése. Ennek eredményeképpen nemcsak a járműpiacokon legnagyobb számban futó modellekhez növekszik a szoftverben található információmennyiség rohamosan, de a piacra újonnan belépő modellek esetében is. A Bosch évente sok millió eurót költ arra, hogy az ESI[tronic] szoftver adatait bővítse és a lehető leginkább naprakésszé tegye, olyan új modelleket is hozzáfűzve a tartalomhoz, mint az Alfa Romeo Mito, a VW Golf VI, az Opel Insignia vagy a bemutatásra váró új Ford Ka vagy a Renault Megane III. Minden országban létezik egy ún. Top X projekt, mely a piacon futó és az újonnan forgalomba helyezett modellek összetételét megvizsgálva folyamatosan javaslatokat ad a szoftverfejlesztők számára új modellek és rendszerek integrálására. Ennek eredményeképpen már az utóbbi évben is érezhetően tovább javult a szoftver által kínált járműhozzáférés, 2009 elejére az eddigi legjobb ESI[tronic] szoftver készült el.

Az ESI[tronic] előfizetési szerződés minden érdeklődő partnerünk számára megköthető minden diagnosztikai nagykereskedőnél. Az előfizetés ellenében folyamatosan bővülő, évente négyszeri alkalommal frissített szoftver-DVD-t kapnak partnereink, melyen minden kiválasztott ESI információs adatbázis megtalálható és a műhely számítógépére telepíthető.

2009 elején Németországban a legnagyobb független minőségi tanúsító intézet, a Dekra ismét elvégezte rendszeresen ismételt nagy diagnosztikai összehasonlító vizsgálatát, melyben a kilenc legelterjedtebb készülék és a hozzá tartozó szoftver működését vizsgálta meg a járműpiac 10 kiemelkedő modelljén teljesített feladatok alapján. Az összehasonlításban már nem első alkalommal a KTS készülék végzett az első helyen, ezúttal a 340-es modell, melyben természetesen kiemelt szerepe volt a készülék kezelhetősége és teljesítménye mellett az ESI[tronic] szoftvernek. További elismerés a készüléknek, hogy 2009-ben elnyerte a francia Group Auto Union (GAU) innovációs díját is.

A 20 éves múltra visszatekintő KTS család promóciós sorozatába illeszkedve a Dekra tesztgyőztes KTS 340-es készülékre áprilistól értékesítési akciót indítunk. Legyen Ön is részese az ESI[tronic] világméretű sikerének! A készülék és a szoftver részletes ismertetőjéért, valamint az akció részleteiért forduljon nagykereskedőinkhez, illetve honlapunkhoz, ahol a nagykereskedők listáját is megtalálja. www.bosch.hu