A BMW i3 nem kapcsol „ready” üzemmódba

Szinte elsöprő ütemben halad az elektromos járművek fejlesztése és piaci értékesítése is kezd jelentős lenni. A következő eset is jól bizonyítja, hogy ezekkel is lesznek gondok, megoldandó esetek belső égésű motorok nélkül is. Az alany egy 2016-os BMW i3, ami nem indul.
Az ügyfél arról számolt be, hogy amikor megpróbálták beindítani és készenléti (Ready) üzemmódba kapcsolni a járművet, hajtáslánchibára figyelmeztetett a kijelző és az autót nem lehetett elindítani.
Az ügyfélpanasz ellenőrzése elengedhetetlen lépés a diagnosztikai folyamatban, ez gyakran időigényes feladat és van, hogy érdemi információval nem szolgál. Az iDrive kijelző is azt jelezte, hogy „az utat nem lehetséges folytatni”.
A sebességváltó fokozat választó karjával nem lehetett a járművet „P” állásból átkapcsolni, bár a gyújtást rá lehetett adni és felvillantak a műszerfalhoz tartozó figyelmeztető lámpák, de a nagyfeszültségű (HV) komponensek nem voltak feszültség alatt, azaz a HV-rendszer működésképtelennek tűnt.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője