A hibrid (zselés) vezérlők javítása - 2. rész

A hibrid technológiával készült vezérlőegységek nem nevezhetőek „új keletűeknek”, mint azt a 2019. decemberi „A hibrid (zselés) technológiával készült Opel ECU felújítása” cikkünkben említettük, és ez az áramkör-felépítés nem csak az Opel elektronikáira korlátozódik. A Mercedes gyakran alkalmazta már a ’80-as évektől kezdődően és mind a mai napig előszeretettel használják bizonyos egységek tervezésekor és gyártásakor. A zselés technológiával gyártott egységeket napjainkban legszélesebb körben az automatikus váltók, mondjuk közismerten az automataváltó-vezérlőelektronikáknál használják. Az AutoDigit szervizközpontnak több mint 10 év tapasztalata van ezek felújításában és javításában.
A mostani cikkben ezekkel az elektronikákkal mutatja be a hibrid technológiával készült automataváltó-vezérlők javítási folyamatait és a technológia rejtelmeit Csömöri Zoltán, az AutoDigit Service Kft. ügyvezető igazgatója.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A Shell Helix Ultra új utat nyit a motorolaj-védelmet adó új szabvány felé
Az új API SN PLUS szabvány bevezetésével egyidejűleg a Shell Helix Ultra bemutatja új termékcsaládját, amely fejlett védelmet nyújt a korszerű turbófeltöltős motoroknak.
A „H2Accelerate” előlendíti az tüzelőanyagcellás teherautó bevezetését
A Daimler Truck, az Iveco, az OMV, a Shell és a Volvo Csoport áttörést szándékozik elérni a hidrogénhajtású teherautó terén.
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.