Hibás PIEZO-injektor

A piezo-injektorok diagnosztikájának problémája, hogy a kiszerelt befecskendezőket elküldve a dízelműhelyek egy része nem tud olyan terhelést adni a befecskendezőnek, mint amilyen az autóban éri őket. Egy mérési módszert volt lehetőség kipróbálni, amikor egy Nissan X-Trail érkezett a műhelybe két hibakóddal, amik az injektorokra utaltak:
P2146 – Injector 1 & 2 Power supply short to ground
P2149 – Injector 3 & 4 Power supply short to ground
A motor megfelelően indult hidegen, és az első nagyobb terhelésig jól is működött, ám olyankor megtorpant. Meleg motornál előfordult, hogy nem indult, egészen addig, míg vissza nem hűlt a motor.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Biciklisvédelem szenzorokkal
Az „Active Brake Assist 5” (ABA 5) folyamatosan működő radar- és kameratechnológiát használ az út és a holttér figyelésére.
Induktív rezolver forgórész helyzetérzékelő
Az elektromotorok nyomatékszabályzásának főszereplője a rezolver, melyet hívhatunk az elektromotorok „főtengelyjeladójának”.
Brake by Wire: a hidraulikus fékrendszerek alternatívája
Hallottunk már róla, de dolgunk még nem volt vele. A gépjárművek adatkommunikációs rendszereinek robbanásszerű fejlődése húzza őket is.