Mint annyi minden mást, ezt is részben a környezetvédelemnek köszönhetjük.
A Renault autógyártó is bevezetett kiberbiztonsági (Cyber-Security) intézkedéseket, és diagnosztikai tűzfalat állított fel egy hozzáférést korlátozó CAN-átjáró (CAN Gateways) formájában.
A HELLA digitális autókulcs fejlesztésébe kezdett, amely mobiltelefon applikációval működik.
A teljesen vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszer (BMS) folyamatosan figyeli az akkumulátorokat az egészségi állapot és a töltés szempontjából.
Ha valaki folyamatosan foglalkozik a motorkerékpár-vezérlésekkel, vezetéstámogató rendszerekkel, azok szakirodalmával, akkor többször is el kellett olvasnia az „ECU” kifejezést.
A Skoda Superb csomagterének nagysága lenyűgöző, a rakodás is egyszerű, hiszen vagy csak a hagyományos csomagtérajtó nyitható, vagy a hátsó ablakkal együtt szinte a teljes hátfal.
Októberben a Bosch újabb jubileumot ünnepelt: a beszállító a salzgitteri gyárban elkészítette a 250 milliomodik elektronikus motorvezérlő egységet.
Az elmúlt években a technológia és a mesterséges intelligencia (AI) fejlődése új lehetőségeket nyitott meg az emberi viselkedés megértésében és az ember-gép interakciók fejlesztésében.
Kutatás mutatta ki, hogy az újrahasznosított katód aktív anyagok (CAM) nagyobb tisztasággal, jobb morfológiával és stabilabb elektrokémiai tulajdonságokkal rendelkeznek, amelyek jelentős előnyöket nyújtanak az akkumulátorok teljesítményében.
Környezetbarátnak lenni jelenleg drága, ezért sok flottaüzemeltető utólagos felszerelési megoldásokat keres, hogy felkészüljön a 2030-as Net Zero célkitűzésre.