• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Diagnosztika
    • Visszahívások
    • Emissziókezelés
    • Vezérlés
    • Befecskendezés, feltöltés
    • Motorkerékpár
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagműszerek
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Diagnosztika
  • Visszahívások
  • Emissziókezelés
  • Vezérlés
  • Befecskendezés, feltöltés
  • Motorkerékpár
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagműszerek
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
CAN
Meddig bírja a CAN-hálózat az adatrobbanást? CAN, ZigBee és kiberkérdések
Meddig bírja a CAN-hálózat az adatrobbanást? CAN, ZigBee és kiberkérdések

Az autóiparban egyre nagyobb kihívást jelent a növekvő szenzoros adatforgalom kezelése. A modern járművek egyre több érzékelőt alkalmaznak. valamint az önvezető technológiák, V2X-rendszerek amelyek hatalmas mennyiségű adatot generálnak.

Az autóiparban egyre nagyobb kihívást jelent a növekvő szenzoros adatforgalom kezelése. A modern járművek egyre több érzékelőt alkalmaznak. valamint az önvezető technológiák, V2X-rendszerek amelyek hatalmas mennyiségű adatot generálnak.

Értsünk szót – Különszám
Értsünk szót – Különszám
Értsünk szót – 4. rész
Értsünk szót – 4. rész
Értsünk szót! – 3. rész

Folytatjuk fogalomtisztázó sorozatunkat. Naponta születnek az automobil-technikában újdonságok, mindegyik bevezet valamilyen új – vagy a mi szakmánkban új – fogalmat, azonnal lesznek új rövidítések, betűszavak.

Értsünk szót! – 2. rész

Folytatjuk fogalomtisztázó sorozatunkat. Naponta születnek az automobil-technikában újdonságok, mindegyik bevezet valamilyen új – vagy a mi szakmánkban új – fogalmat, azonnal lesznek új rövidítések, betűszavak.

Értsünk szót! – 1. rész

Fontos, a szaknyelvben különösen, hogy pontosan értsük azt a nyelvet, azokat a fogalmakat, szakkifejezéseket, amelyek egy-egy szakterülethez tartoznak. A dolgoknak egyértelmű nevük van, egyértelmű definíciója.

Mi a különbség a CAN és SPE kommunikációs protokollok között az autóiparban?

A régóta használt és jól bevált CAN-busz-rendszert szépen lassan felváltja az egy érpárral operáló „Single-Pair Ethernet” az egyre növekvő sávszélesség, hatékonyság és biztonsági igények miatt.

J2534 az Opel vezérlőegységek szemszögéből
J2534 az Opel vezérlőegységek szemszögéből
Auto Diag Line
Auto Diag Line
Vezérlők számának csökkentése

Master Controller Motion a Vitescotól

Motorvezérlő-javítás? Ugyan, minek?

Naponta viszonylag sok bejövő hívást bonyolítunk, ezek között szinte biztosan előfordul egyegy érdeklődés motorvezérlő ECU javításról.

Ez is autótechnika? Bizony az!

Fogalomtisztázó

Renault kiberbiztonság

A Renault autógyártó is bevezetett kiberbiztonsági (Cyber-Security) intézkedéseket, és diagnosztikai tűzfalat állított fel egy hozzáférést korlátozó CAN-átjáró (CAN Gateways) formájában.

A Hella Smart Car Access digitális kulcsa
A Hella Smart Car Access digitális kulcsa
Wireless rendszerfelügyelet, avagy kevesebb vezeték, kevesebb zárlat
Wireless rendszerfelügyelet, avagy kevesebb vezeték, kevesebb zárlat
Kell-e OBD a villanyautóknak?

Nevezzük villanyautónak a csak elektromos hajtású gépjárművet, lehet akkumulátoros (angol rövidítéssel BEV) vagy tüzelőanyag-cellás (FC), de ez utóbbi részben más klubba tartozik.

OBD szabadra kapcsolás

Védett hozzáférésű OBD-kommunikáció

OBD kapuzárási pánik?

SGW, a biztonsági átjáró

PassThru megoldások a műhelyek számára

A diagnosztikával szemben támasztott elvárások, a műveletek és kommunikációs protokollok jelentős fejlődésen estek át, követve a korszerű járműtechnikában tapasztalható nagy mértékű fejlődést.

  • «
  • 1
  • 2
  • »
Hírlevél

Szerszám
Pichler ferdefejű ütőkulcs (Winkelschragschrauber)

A Pichler 1/2 colos ferdefejű ütőkulcsa tipikusan olyan munkaterületeken mutatja meg valódi értékét, ahol a helyszűke miatt eddig komoly nehézséget okozott a kötőelemek elérése.

Lapszél
Mol-felmérés

A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához használt üzemanyag fenntartható forrásból származzon, különösen igaz ez a férfiakra, illetve az 50 éven felüliekre. 

Veterán
A De Dion-Bouton cég története

A francia autóipar, a kortárs német és angol vaskalapossággal ellentétben, a korai időkben a szabad szellemet képviselte; a „nincs lehetetlen” és a „kaland”, az öröm-automobilozás vezette őket.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor