• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
CAN
Meddig bírja a CAN-hálózat az adatrobbanást? CAN, ZigBee és kiberkérdések
Meddig bírja a CAN-hálózat az adatrobbanást? CAN, ZigBee és kiberkérdések

Az autóiparban egyre nagyobb kihívást jelent a növekvő szenzoros adatforgalom kezelése. A modern járművek egyre több érzékelőt alkalmaznak. valamint az önvezető technológiák, V2X-rendszerek amelyek hatalmas mennyiségű adatot generálnak.

Az autóiparban egyre nagyobb kihívást jelent a növekvő szenzoros adatforgalom kezelése. A modern járművek egyre több érzékelőt alkalmaznak. valamint az önvezető technológiák, V2X-rendszerek amelyek hatalmas mennyiségű adatot generálnak.

J2534 az Opel vezérlőegységek szemszögéből
J2534 az Opel vezérlőegységek szemszögéből
Auto Diag Line
Auto Diag Line
Ez is autótechnika? Bizony az!

Fogalomtisztázó

Renault kiberbiztonság

A Renault autógyártó is bevezetett kiberbiztonsági (Cyber-Security) intézkedéseket, és diagnosztikai tűzfalat állított fel egy hozzáférést korlátozó CAN-átjáró (CAN Gateways) formájában.

A Hella Smart Car Access digitális kulcsa

A HELLA digitális autókulcs fejlesztésébe kezdett, amely mobiltelefon applikációval működik.

Wireless rendszerfelügyelet, avagy kevesebb vezeték, kevesebb zárlat

A teljesen vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszer (BMS) folyamatosan figyeli az akkumulátorokat az egészségi állapot és a töltés szempontjából.

Napjaink motorkerékpárjait ECU-agy vezérli
Napjaink motorkerékpárjait ECU-agy vezérli
Hatékony szenzorkommunikáció
Hatékony szenzorkommunikáció
CIM-csere Opel Astra-H modellen

Az Opel Astra-H 2004-es megjelenése sok technikai újdonságot hozott.

Rükverccel nyílik a csomagtérajtó...

A Skoda Superb csomagterének nagysága lenyűgöző, a rakodás is egyszerű, hiszen vagy csak a hagyományos csomagtérajtó nyitható, vagy a hátsó ablakkal együtt szinte a teljes hátfal.

250 millió Bosch Motronic

Októberben a Bosch újabb jubileumot ünnepelt: a beszállító a salzgitteri gyárban elkészítette a 250 milliomodik elektronikus motorvezérlő egységet.

Hírlevél

Motor, erőatvitel
Új, olajban futó vezérműszíj paletta készletek a kínálat megerősítéséhez

 A Gates olajban futó szíjak készletek új sorozata 2024 elejétől érhető el. A vezérműszíj és a görgők mellett minden doboz további alkatrészeket, például csavarokat, tömítéseket és alátéteket is tartalmaz. 

Motor, erőatvitel
A belső égésű motor új szerepe?

Az Atkinson és Miller-rendszerű BYD Xiaoyun változatok. A BYD Xiaoyun 1.5 literes motorja kifejezetten a DM-i hibrid platform számára készült, amely a plug-in hibridek új generációját képviseli.

Gyártósor
Tümosan, Otosan, Tübitak – avagy a török motorgyártás

Törökország sokáig a nyugati járműgyártók csendes összeszerelő partnere volt – mára azonban önálló fejlesztői karakter kialakításán dolgozik.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor