Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2020. január | Olvasson bele!

ATE Ceramic fékbetét

Kisebb a környezet por- és zajterhelése

A súrlódás révén megvalósuló fékezés elkerülhetetlen velejárója a fékbetét kopása, a képződő por, mely a környezetünket szennyezi. Lerakódik a gépkocsik különböző részegységeire, de különösképp a keletkezéséhez legközelebb lévő szebbnél szebb könnyűfém keréktárcsákra, és sajnos onnan nehezen távolítható el.

hirdetés

A hidraulikus fékek specialistája, az Ate hadat üzent az esztétikus keréktárcsákhoz nagyon ragaszkodó és azt elcsúfító fékbetét por lerakódásnak és a fékezések közben hallható kísérő zajhatásnak.

Az új Ceramic fékbetétanyagot elsődlegesen a középkategóriába és a felsőbb osztályba tartozó személygépkocsikhoz fejlesztették ki. Úgy az első, mint a hátsó kerékfékszerkezetekhez készülnek ilyen súrlódó anyaggal ellátott fékbetétek. A típusváltozatok folyamatosan bővülnek. Ezzel az új kopóanyaggal szinte pormentes és rendkívül csendes fékezés válik lehetővé. További előnyös tulajdonsága az eddiginél lényegesen hosszabb élettartam, de a féktárcsa is hosszabb ideig használható, ha Ceramic betéttel használják. A Ceramic új súrlódó anyag maximális fékezési biztonságot jelent, gyári, első beszállítói színvonalon.

Kőfalusi Pál


Kapcsolódó dokumentum:


12


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés