Ha nem egy hullát rejtegetsz, miért bujkálsz?

„Ha el akarsz tüntetni egy hullát, akkor tedd a Google második találati oldalára.” Aranyigazságnak számít marketingberkekben a fenti állítás, de azt hiszem, szakmán kívülieknek is sokat sejtet a Google-ben való keresési szokásainkról. Ugyanis a felhasználók döntő többsége nem hogy a második találati oldalra nem ugrik át, de még csak az első oldali eredmények feléig sem görget le. A cél tehát adott.

MI AZ A SEO?

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak organikus, tehát nem fizetett módon való megjelenésének javítása a keresőmotorokban (Google, Yahoo!, Bing stb.). Mi a továbbiakban a legnépszerűbb, legnagyobb keresőt, a Google-t fogjuk alapul venni. SEO-zás alatt végig arra törekszünk, hogy egy adott kifejezésre minél jobb pozíciót töltsön be weboldalunk a találati rangsorban.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.