A 2017-es volt az eddigi legsikeresebb „Látni és látszani”

Az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság és az X-MEDITOR Kft. közös közlekedésbiztonsági kampánya 2012 óta hívja fel a figyelmet egy társadalmilag fontos témára és az egyén szerepére a baleset-megelőzésben. Tavaly ősszel megújult formában, a társadalmi felelősségvállalás szerepét központba helyezve hirdették meg a két hónapon át tartó országos akciót, melyet a szervizek, a rendőrség és a közlekedő lakosság is magáénak tekintett.
 

Évek óta téma az Európai Unióban, hogy töredékére kell csökkenteni a közlekedési balesetben elhunytak számát. Magyarországon 2015 óta kismértékben emelkedett a sérüléssel járó közúti balesetek száma, az azonban jó hír, hogy a növekedés a könnyű sérüléssel végződő eseteknek tulajdonítható, a halálos és súlyos balesetek száma kismértékben mérséklődött.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.