Háromból is lehet levenni egyet

A többszörös Év Motorja díjazott 1,0 literes, 3-hengerű Eco-Boost-motorhoz a Ford egy innovatív hengerlekapcsolás-technikát kínál 2018-tól, mellyel 6%-os tüzelőanyagfogyasztás-csökkenés érhető el az amúgy is takarékos motornál. A fejlesztéseket a Schaefflerrel közösen végezték. A hengerlekapcsolásra képes 1,0 EcoBoost az első sorozatgyártásban készülő háromhengerű motor, melyet ilyen technikával látnak el.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Megnyílt az Elektromobilitás Látogatóközpont Budapesten
A Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával létrehozott bemutatóterem az elektromos autózást mutatja be.
Bemutatták az e-segélyhívó rendszert
Egy európai uniós rendelet szerint az áprilistól uniós piacra kerülő gépjárművek csak akkor kapnak típusbizonyítványt, ha bennük van az eCall rendszer.
Megkezdődik a gumiabroncs-csere szezonja
Húsvét után megkezdődik a tavaszi autógumi-cserék időszaka, az Abroncs Kereskedőház várakozása szerint a csúcsidőszak április közepén várható.