48 Voltos Renault Hibrid

A Renault Scénic és a Grand Scénic modellek dízelmotoros egyik típusánál – 2016 végétől – a „Hibrid Asszisztens” nevet viselő rendszerben először alkalmazzák a 48 voltos hibrid hajtást sorozatgyártott autóban.
A Continental a hagyományos indítómotor és generátor helyett a rendszer egy elektromos motort használ, amely folyamatos üzemben 6 kW teljesítményt ad le (átmenetileg 10 kW-ra is képes), és a motor főtengelyét szíj segítségével hajtja meg.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.
A DLR kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat kutat
A Német Légi és Űrutazási Központ tizenegy európai partnerrel kutatja a kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat.
A jövő üzemi hőmérséklet kezelési megoldása a Vernettől
A járművek hűtési folyamata egyre kifinomultabb lesz, ahogy a különböző új rendszerek megjelenése a járművekben, megfelelő hűtési technikákat igényelnek.