Az Autótechnika a szakmai áttekintést tartja fő feladatának, melynek információi az autófenntartó szakmát folytatók sikeres működéséhez – nem csak reméljük, hanem tudjuk is – szükséges, mind a közvetlenül érintő napi gondok megoldásához, mind az előrelátó tervezéshez.
Abszolút első helyen van az energia kérdése, az energiagazdálkodás és áttételes értelemben is, az energiáinkkal való okos gazdálkodás. Divatszóvá vált a hatékonyság.
Igen, erről van szó. A telephely üzemeltetése, a gépek energiafogyasztása, munkánk energiabefektetéseinek szétszórtsága azok a területek, ahol fogni kell a pénzt. Az Editoriálban, az Energotest fejlesztéseit ismertető írásunkban kiemelten is erről szólunk.
Fontos, hogy ismerjük azokat az új – már szériában beépített – kötelezően alkalmazandó műszaki rendszereket, melyek az asszisztensek családjába tartoznak. (Védj meg minket! – új asszisztensek) Ezek is részei az automatizált gépjárműveknek, nélkülük a jármű üzemképtelen! (Az autózás jövője – Együttműködő autonóm vezetés) Az autó környezetérzékelése olyan, mint embernek a látás. (MobilEye és az Intel – Képalkotó radarok és a valós redundancia)
Nem, nem távoli jövő, ez a ma autóinak technikája! Ha baj van velük, hozzánk fordulnak. Vajon felkészülőben vagyunk?
Az információ csatornái megnyílnak-e? A (SERMI, sem semmi, hanem biztonság) cikk erről szól, kihagyni nem szabad.
Írunk a közlekedésbiztonságról (Érzékelni a többieket és a látni a veszélyt!) és (Nézzünk a hátunk mögé is!).
Folytatódik exkluzív sorozatunk a hazai gyújtógyertyagyártás történetéről, a Labeco motorral végzett hőértékmérésről.
Egy tanulmány szól arról, hogy (Az autógyártók kémkednek az ügyfelek után?).
A lapszél azt feszegeti, hogy Németország bizonyos értelemben skizofrén-e, egyrészt a jövővel kapcsolatos aggodalmában, másrészt az e-mobilitással kapcsolatos kétségek terjesztésében. A Geely Polestar főnöke, Thomas Ingenlath veti ezt fel.