BMW vagy MINI kerékőrprobléma?

A PICHLER célszerszerszámgyártó cég mindig megoldást kínál a szakmában felmerülő egyedi problémákra. Ilyen a BMW és Mini gyári kerékőrcsavarok kérdésköre is. A gyári speciális BMW kerékőrök nagyon kemény anyagból készülnek, a hagyományos lefúrás a legtöbb esetben nem működik, a drága fúrószárak is gyorsan tönkremennek a hosszas próbálkozástól. Mivel legtöbbször értékes keréktárcsákkal szerelik ezeket a járműveket, ezért a hegesztéses, melegítős, ütlegelős megoldások sem megfelelőek. A külső „univerzális kerékőr letekerő” megfogatás ellen a BMW elforduló palástot alkalmaz ➊, így a szakszerű levételhez szinte nem marad más, mint az új fejlesztésű PICHLER gyártmányú 91372250 cikkszámú célszerszám készlet használata ➋.
A BMW és Mini keréktárcsákhoz alkalmazott gyári kerékőr-készlet ➌ az átlagoshoz képest jobban megnehezíti a tolvajok dolgát, de ugyanez igaz a szerelő műhelyek esetében is. A probléma az, hogy a kerékőrkulcs vagy már kifordul a különféle „margarétamintázatú” kopott kerékőr csavarfejéből, vagy a tulajdonos egyszerűen elhagyja a hozzá való speciális kerékőr adaptert.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
A címben szereplő feladatokat ellátó próbapad az autóvillamossági szakma régi szereplője.
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...