BMW vagy MINI kerékőrprobléma?
A PICHLER célszerszerszámgyártó cég mindig megoldást kínál a szakmában felmerülő egyedi problémákra. Ilyen a BMW és Mini gyári kerékőrcsavarok kérdésköre is. A gyári speciális BMW kerékőrök nagyon kemény anyagból készülnek, a hagyományos lefúrás a legtöbb esetben nem működik, a drága fúrószárak is gyorsan tönkremennek a hosszas próbálkozástól. Mivel legtöbbször értékes keréktárcsákkal szerelik ezeket a járműveket, ezért a hegesztéses, melegítős, ütlegelős megoldások sem megfelelőek. A külső „univerzális kerékőr letekerő” megfogatás ellen a BMW elforduló palástot alkalmaz ➊, így a szakszerű levételhez szinte nem marad más, mint az új fejlesztésű PICHLER gyártmányú 91372250 cikkszámú célszerszám készlet használata ➋.
A BMW és Mini keréktárcsákhoz alkalmazott gyári kerékőr-készlet ➌ az átlagoshoz képest jobban megnehezíti a tolvajok dolgát, de ugyanez igaz a szerelő műhelyek esetében is. A probléma az, hogy a kerékőrkulcs vagy már kifordul a különféle „margarétamintázatú” kopott kerékőr csavarfejéből, vagy a tulajdonos egyszerűen elhagyja a hozzá való speciális kerékőr adaptert.