Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. október | Olvasson bele!

II. Autószerelő Konferencia Kecskeméten

Hogyan győzhető meg könnyebben ügyfelünk a szakszerű javításról, és mitől lesz elégedettebb?

A 2010. szeptember 29-én, Kecskeméten megrendezett II. Autószerelő Konferencia megoldást nyújtott a fenti problémákra. A konferencián, amelyet a kecskeméti Nagy Gépműhely – autómotor-felújító vállalkozás – szervezett, gyakorlati megoldásokat, azonnali bevételnövelő segítséget kaphattak a megjelent autószerelő és autószerviz vállalkozások, amelyet már akár másnaptól kamatoztathattak is.

Kiváló munka, elégedett ügyfél

Ennyi a titok, vagy kell-e ennél több is, hogy jól működjön autószerelő vagy autószerviz vállalkozásunk?

Az autószerelő és autószerviz vállalkozásokat általánosan érinti az a probléma, hogy a vevő rendkívül „árérzékeny”, és többnyire nem bízik az autóját javító cégben. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy vagy az árat kifogásolja, vagy az elvégzett munkát, vagy a határidőt, vagy mindhármat. A bizalmatlan vevő sokszor csak hosszú győzködés után hiszi el, hogy a dátum nincs hozzáírva a végösszeghez, ez rengeteg időt, energiát emészt fel a vállalkozó részéről.

Egy új lehetőség, amivel minden autószerelő és autószerviz kivédheti a váratlan kiadást, és a határidőt is biztosíthatja!

Leleplezzük a titkot!

A konferencián három nagyszerű előadó adott kézzelfogható segítséget, és mutatott rá, hogy egy kis- és középvállalkozás is lehet jól jövedelmező és megbecsült, amennyiben elsajátít néhány egészen egyszerű fogást.

Hogyan legyél gazdagabb anélkül, hogy többet dolgoznál? – kérdezte Jagodics Rita, a Marketing Kommandó marketing-tanácsadója. A II. Autószerelő Konferencia előadójaként Jagodics Rita kimondottan autószervizek és autószerelő vállalkozások számára kifejlesztett egyszerű marketingeszközöket mutatott be, amellyel eltűnnek az árérzékeny vevők, és helyettük tisztességes árat fizető, jó vevők jönnek, amivel már 1 hónap alatt is növelhető egy autószerelő árbevétele.

Gyurka András kkv-menedzsment tanácsadótól megtudhattuk, hogyan kezelhető a nem fizető vagy nehezen fizető megrendelő? Az autószerelő műhelyek menedzsmentproblémáira Gyurka András hatékony megoldást adott, amely javítja az egyes megrendelések nyereségtartalmát, illetve az autószerelő kezelheti a forráshiányt a megrendeléseknél.

hirdetés

A II. Autószerelő Konferencia szakmai előadásaként Nagy László, a Nagy Gépműhely tulajdonosa 7X-esen garantálta, hogy mostantól könnyebb lesz a munkád. A 7X-es garancia, amelyet a Nagy Gépműhely ad a vevőinek, nem más, mint 7 új lehetőség, a megrendelő maximális elégedettségének elnyerésére, hogy az ügyfél ne jöjjön vissza többet reklamálni. Milyen előnyeid lehetnek neked ezzel, ha jól alkalmazod?

7X-es garancia

2 év garancia: ez az, amivel nagyobb összegű megrendelést lehet elérni az ügyfélnél. Az autótulajdonos hosszabb garanciaidőszakot és nagyobb biztonságot kap.

Zéró járulékos költség: a garancia ideje alatt a hibásan teljesített felújítások kijavításáért egy fillért sem kell fizetni. Nem lesz plusz kiadás, vagy veszteség egy meghibásodásnál, az autótulajdonos pedig tudja, hogy csak egyszer kell kifizetnie, ha betartja az előírásokat.

„Motordiploma”: Egyes fődarabok felújítása mellé „Motordiplomát” adnak, amibe pontosan rögzítik az elvégzett felújítás paramétereit. Pontos, visszamérhető információt kapunk a javításról, ami később is ellenőrizhető. Az autótulajdonos kap egy adatlapot, amiből ő is követheti a javítást, így nagyobb lesz a bizalma. Kézzelfogható dologgal könnyebb a meggyőzés.

Biztosan azt kapja, amiben megegyeztünk: Ha szeretne az ügyfél megbizonyosodni erről, kérésére a szemünk előtt, ingyen szétszedik és összerakják a fődarabot. Az autószerelő vállalkozást így nem érheti meglepetés, és nem keltheti senki a rossz hírét, hogy esetleg ügyeskedett. A felelősség a gépműhelyé. Az autótulajdonos is tudja, hogy mit kap. Ha nem bízik, akkor lehetősége van ellenőrizni ingyen.

Minden reklamációra választ kap: szakmailag megalapozott választ kaphatunk, amivel feltárható a hiba oka. Nem nekünk kell a garanciális hiba okát megkeresni. Az autótulajdonos biztos lehet, hogy szakértő kezekbe kerül az esetleges problémája.

Kiadásait előre megtervezheti! A végösszeg fillérre pontosan annyi, mint amiben előre megállapodtak az ügyféllel. Így előre tervezhetők a kiadások, pontos árat kaphat az autótulajdonos is, akit nem ér kellemetlen meglepetés autóátvételkor.

Hajszálpontos határidő: ha 24 óránál több a késés a megbeszélt határidőnél, akkor elengedik a munkadíjat! Így előre tervezhetők a munkafolyamatok, és csökkenthetők a holtidők. Az autótulajdonos pedig pontosabban tervezheti előre azt a kieső időszakot, amíg nincs autója.

Összegzés

A remek hangulatú konferencia igazi segítséget nyújtott az autószerelő és autószerviz vállalkozások számára. A gyakorlati példákkal tűzdelt előadások megmutatták, hogyan termelhet nagyobb profitot egy kis- és középvállalkozás, hogyan könnyítheti napi munkáját, mindamellett, hogy időt is megtakarít.

Továbbá a Nagy Gépműhely itt nem áll meg, január 13-án lesz a III. Autószerelő Konferencia, amely ismét hasznos és új információkkal és szakmailag széles körökben elismert előadókkal fog szolgálni minden odalátogató autószerelő és autószerviz vállalkozó számára.


Kapcsolódó dokumentum:


36-37


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés