Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. október | Olvasson bele!

Még nem csatlakozott?

El sem hisszük, hogy még nem csatlakozott a „Látni és látszani” kampányhoz. Ez csakis valami félreértés lehet… Úgyhogy ne is késlekedjen tovább, tegye meg most azonnal! Hiszen, ha az Autótechnika előfizetői közül az első száz között regisztrálja szervizét az akcióhoz, térítésmentesen vehet részt a baleset-megelőzési kampányban. Ha már csak százon túl jelentkezik, akkor is jár kedvezmény, igaz, akkor már csupán 10 százalékos. Szóval, billentyűzze be gyorsan a számítógépébe: www.latnieslatszani.hu. Keresse meg a szervizregisztrációt a lap alján. Kattintson és regisztráljon mielőbb! Ne lépje túl a százat…

A „Látni és látszani” akciónak a nyugati országokban hagyománya van, akad, ahol már fél évszázados múltra tekint vissza. 
A magyarországi kampány az Ön szervizének csatlakozásával és üzleti szolgáltatásával még sikeresebbé válik, elősegítve ezen fontos közlekedésbiztonsági akció társadalmi elismertségét. Az előző évi kampányok tapasztalataiból kiindulva, a szervező ORFK-OBB és az XMEDITOR azt tervezi, hogy hazánkban is a nagy múltú események sorába emeli az akciót, amely ily módon beépülhet a benne részt vevő szervizek éves terveibe.

Az Országos Rendőr-főkapitányság és az ORFK Országos Baleset-megelőzési Bizottság 2014. november 6-tól december 12-ig fokozott közúti ellenőrzést hajt végre, ahol teljes körűen és kiemelten vizsgálják a személy-, illetve haszongépjárművek, motorkerékpárok és kerékpárok világítását, láthatóságát – és a jogosítványban szereplő szemüveg viselését, illetve a kiegészítő szemüveg meglétét. A rendőrség az akció során a megelőzésre hívja fel a figyelmet azzal, hogy lehetőséget ad a felkészülésre 2014. október 2-től november 6-ig. Ez a nemzetközileg már jól ismert, több évtizede működő rendszer lehetőséget nyújt a gépjármű-tulajdonosoknak az akcióban részt vevő szervizekben 2014. október 2-től december 12-ig ingyenesen ellenőriztetni gépjárművük világítását.

Idén is kiemelt publicitást kap a kampány, többek között óriásplakátokon, citylight posztereken, írott sajtóban, pr megjelenésekben, és több száz alkalommal hirdetésként a tv-ben lesz látható.

hirdetés

Tájékoztatásul közöljük, hogy az egységes regisztrációs díj nettó 19 600 forint+áfa (bruttó 24 890 forint). Amennyiben Autótechnika-előfizetőként az első száz között regisztrál, ezzel a költséggel nem kell számolnia, ám ha azt követően csatlakozik akciónkhoz, már csak kedvezményt biztosítunk – 10 százalék erejéig.

Csatlakozzon Ön is az országos programhoz, és járuljon hozzá a közúti biztonság növeléséhez!


Ha csatlakozik a „Látni és látszani” akcióhoz, regisztrált tagként az akció hivatalos résztvevőjévé válik. Ez lehetőséget teremt az Ön számára, hogy:

  • megjelenjen az országos kommunikációban a szervizadatbázison keresztül, illetve használhatja szervizének hirdetésében az egységes arculatú reklámanyagokat;
  • szervize bővítse ügyfélkörét vagy erősítse ügyfélkapcsolatait, hiszen a kampány hatására a szervizeket a gépjárművezetők önként keresik fel;
  • gesztust gyakoroljon már meglévő és leendő ügyfeleinek, hiszen segít a baleset-megelőzésben, illetve a büntetés elkerülésében;
  • szervizének forgalmat generál, hiszen csak az átvizsgálás ingyenes! Szükség esetén a jármű javítását a vásárló kifizeti, hiszen csak az a gépjármű kap igazoló lapot az ellenőrzést végző szerviz bélyegzőjével, amelyik megfelelő beállításokkal, műszaki állapottal rendelkezik;
  • élve a lehetőséggel, szervize felajánlhatja egyéb szolgáltatásait az átvizsgálásra betérő gépjármű tulajdonosának, üzembentartójának.

Regisztrált szervizként az alábbi, marketing­anyagokat tartalmazó egységcsomagot kapja:

  • 3 x 0,5 méteres fekvő molinó, mely jelzi, hogy a műhely hivatalos Látni és látszani világítás-ellenőrzési műhely;
  • 50 db biankó igazoló lap a láthatósági és látási paramétereknek megfelelő gépjárművek részére (közúti ellenőrzés esetén felmutatandó);
  • a regisztrációs felületről letölthető kommunikációs és marketinganyagok, melyeket a saját közösségi és online, valamint offline kommunikációs csatornáin használhat;
  • a szerviz neve és címe felkerül a kampányhonlap megye- és városszűrővel ellátott szervizkeresőjébe.

Kapcsolódó dokumentum:


33


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés