Ablaktörlő és a vevőelégedettség

Miért dolgoz ki egy beszállító ilyen széles termékpalettát? Miben különbözik a többi márkától? Tudják a járműjavító műhelyek, hogy miként termelhetnek profitot ablaktörlőcserével? Marek Bubienko, a – világelső ablaktörlőgyártóként számon tartott – Valeo marketingért felelős vezetője mindhárom kérdést megválaszolja, sőt egyéb érdekességet is elárul olvasóinknak.

– Miért van, hogy egy víz-, illetve szennyeződéseltávolításra optimalizált, viszonylag egyszerű alkatrész ilyen sokféle változatban kapható?

– Másra van szüksége például azoknak a kereskedőknek, akik idősebb, keveset futó, autópályán nem használt gépkocsikhoz kínálnak összetevőket, mint azon szervizeknek, melyek javarészt gyorsforgalmi utakon, autópályákon hajtott, új, prémium modelleket tartanak karban. Fontos, hogy olyan ajánlatot tudjunk adni ezeknek a piaci szereplőknek, ami igazodik elvárásaikhoz, nem mellesleg az ár/érték arányt illetően is kecsegtető – kapjuk a választ Marek Bubienkótól, a Valeo marketingért felelős vezetőjétől.

A Valeo világelső az ablaktörlőrendszerek gyártásában. Ebből kifolyólag tulajdonképpen minden piaci szegmensnek készítünk ablaktörlőket, beleértve az autógyártókat, a márkaszervizeket és a végfelhasználókat is. Ezért van, hogy a márkakereskedésekben kiállított új autók nagy többségén Valeo lapátot találni, sőt sokszor a márkaszervizek által felszerelt, „saját logós” ablaktörlők is a Valeótól származnak. Az utólagos alkatrészek piaca rendkívül összetett, a kis- és nagykereskedők, a független járműjavító műhelyek, a gyorsszervizek, valamint a szuper- és hipermarketek éppúgy képviseltetik magukat, mint a benzinkutak vagy a webáruházak – tudhatjuk meg a Valeo munkatársától.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.