Új izzógyertya-generáció

Az izzógyertya-fejlesztés az idők kezdete óta három paraméter változtatását tűzte ki célul. A névleges feszültség csökkentését, azért, hogy a fedélzeti feszültség „gyengélkedése”, illetve az indítás alatti feszültségeséskor se legyen gond az izzítással, az izzógyertya csúcshőmérsékletének növelését és a felmelegedési idő csökkentését. A klasszikus izzítási, ún. „Rudolf Diesel emlékperc” időt mára sikerült kulcsindításra lerövidíteni és már nem szükséges a levegő felmelegítéséhez a nagy kompresszióviszony sem. Az
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője