Igényes profizmus
„Szövetség az első pillanattól! – így jellemzi Piri András, az Inter Cars Hungária szervizhálózat vezetője azt a szervizkoncepciót, amit Európa egyik legnagyobb autóalkatrész-forgalmazó cége már Magyarországon is nagyon nagy sikerrel alkalmaz. Ez a páneurópai szerveződés mára már egy stabil márkanevet jelent az autójavító iparban.”
A Q-Service hálózat vezetőjét kérdeztük az alapelgondolásról, tapasztalatairól a magyar piacon és a vállalat jövőképéről.
– A kiindulópont egyértelmű volt: az autótulajdonosok járműveiket a garanciális idő letelte után is szeretnék megbízható, minőségi, gyors és olcsóbb műhelyek szakértelmére bízni. A független javítóipar – bár szakmailag felkészült – azonban megjelenésében és ügyfélkezelésében messze elmarad a jogosan elvárható igényektől. Ezért örvendetesnek mondható, hogy az Inter Cars Magyarországon felvállalta egy olyan szervizhálózat létrehozását és üzemeltetését, amelyik a legmagasabb ügyféligényeknek is megfelel.
– Mi az, amit akkor ez a hálózat pluszban nyújt a végfogyasztónak, az autótulajdonosnak?
– A Q-Service egy franchise-rendszerben működő szervizhálózat, egységes megjelenéssel. Akik tagjai a rendszernek, azok a jövő szervizeiként jelennek meg a hazai piacon. A jövő sikere mindenképpen az elégedettségen alapulhat, ezért a siker kulcsa a jól működő rendszer, amely a teljes szolgáltatási láncra kiterjed – a gyártótól az elégedetten távozó ügyfélig. Ebből következően a perspektivikus autójavítót a korszerű üzletvitel, az ügyfélközpontúság és a magas műszaki színvonal jellemzi. A Q-Service hálózat tagjai külső és belső megjelenésükben is egységesek.
– Tehát ez egy szövetség a fogyasztókért és a szervizekért egyaránt?
– Határozottan. Európa egyik legnagyobb autóalkatrész-kereskedőjével a háttérben, olyan értékesítési struktúrával, amely kizárja a kiskereskedelmi értékesítést, hatékonyan tudjuk segíteni, támogatni azon szervizeket, amelyek a hálózat tagjai. Az előbb azokról a dolgokról beszéltünk, amivel az autótulajdonosok találkoznak, ha egy Q-Service-ben javíttatják a gépjárművüket. De a hálózat a szervizeknek is ugyanilyen magas minőségű szolgáltatásokat nyújt. Az Inter Cars oldaláról például ez azt jelenti, hogy olyan katalógusszoftverrel rendelkezik, amely technikai és javítási információkkal kiegészítve nélkülözhetetlen segítség az autójavító munkájában. A szoftvercsomag a hozzá szervesen csatlakozó DAT és Hayness Pro adatbázissal együtt – teljes körű megoldást kínál a problémás gépjárművek javításakor. A naprakész információkat pedig rendszeres szakmai továbbképzések biztosítják a szerelőknek. A jól ismert garanciafüzet vezetése – eladáskor vagy vásárláskor – követhetővé teszi a gépjármű előéletét, ezáltal értékes információval szolgál a mindenkori javításokról.
– Ha lényegre törően kellene tehát jellemezni a Q-Service hálózat működését, azt lehetne mondani, hogy igényes profizmus?
– Teljes mértékig. De talán azokat a szervizeket lenne célszerű megkérdezni, akik már tagjai a hálózatnak. Ők tudnák elmesélni, hogy ez egy olyan sajátos kapcsolat, ahol mindkét fél kölcsönösen támogatja a másikat, folyamatosan egymást erősíti.
Többek között a fentiekben említetteknek is köszönhetően a 2014-es évben nagyon látványos volt a hálózat fejlődése, hiszen a partnereink száma megnégyszereződött.
Ez az egységes megjelenés, ez a profizmus volt látható az idei Autótechnika kiállításon is, ahol a Q-Service hálózat egy nagyon látványos standdal képviseltette magát. A kiállításon való részvételünk is azt volt hivatott megmutatni a szakma számára, hogy az Inter Cars Hungária Kft. „zászlóshajója” a Q-Service hálózat.
Végszóként kiemelném, hogy mindannyian, akik a Q-Service hálózat sikeréért dolgozunk, hisszük azt, hogy munkánkkal segítünk visszaszerezni és a jól megérdemelt helyére visszahelyezni az autószerelő szakma erősen megkopott presztízsét!
Egészségben, békében töltött karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog, új esztendőt kíván az Inter Cars Hungária Kft. Q-Service csapata minden kollégának és olvasónak!