Az Editoriál (vezércikkünk) meg is lepheti Önöket: kőolajbarát, nyersanyagféltő megközelítésünk szerint ez, vagy ez is hajtja a világot feltartóztathatatlanul (de késleltetés, egyesek szerint bűn) a teljeskörű villanymobilitás felé. Ezt a szempontot is vegyük figyelembe.
A VW Golf (első) 50 éve, nagy történet, ennek megfelelően nagy terjedelmet adtunk a visszaemlékezésnek, mert ez az ötven év, egy szakmai emberöltő, tiszta trendvonal, megszakítatlan közönségsiker, nekünk munka és egyben a technikai fejlődés iskolája. Vége van, szép volt. Lezár egy korszakot.
Beszámolunk Autóüvegezési szakkiállítás egyedülálló rendezvényről sok hasznos szakmai ismerettel. Ennek a rendezvénynek van helye a Nap alatt.
Az autójavítás műhelygyakorlatának eseteiből adunk ebben a folyóiratszámban többet. „Spájzolnunk” kell, mert bármikor szükség lehet, ha meg most segít, az főnyeremény…
Az EVAP, míg benzin van a tankban, mindaddig velünk marad. Az emissziótechnikai rendszer elemeként a műszaki vizsga ellenőrzési tétele is.
Görgős fékerőmérő padok világában is vannak újdonságok – mutat rá az Energotest fejlesztő csapata. Energiatakarékosság, szolgáltatás bővülés.
Motorkerékpárok evolúciója lépten, nyomon – figyeljünk a részletekre!
Tudja Ön, hogy mi a triázsolás? És hogy jön ez össze a műszaki vizsgával? Műszaki vizsgabiztosság nehéz, nagy körültekintést igénylő szakma – mutatja ez a problémakör is.
Természetesen folytatódik technikatörténeti sorozatunk, A magyar gyújtógyertyagyártás története, ez már a 11. rész.
Időnként „tudáspróba” elé állítjuk olvasóinkat, most is kezdünk egy sorozatot; ha valaki bizonytalan a válaszadásban, nézze meg a megfejtést.
MOTUL olajok – előrelépés a fenntarthatóságban és még jobb is.
Hamisítanak termékeket, az autóalkatrészek hamisítók „kedvelt” területe. A Gates megmutatja, hogyan lehet a hamisítványokat kiszűrni.
Kívánom, hogy váljék hasznára!